46/50

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Karolien P.

46/50

Bericht door Karolien P. »

Beste,
Ik heb mij voorbereid op het theorie-examen met de info op jullie pagina 'gratis rijbewijs online' en via de betalende (met bankcode, handig, snel en niet duur!) oefenvragen met code en proefexamens.
Dit heeft prima gewerkt, want ik ben vandaag geslaagd met 46/50. 1 van de fouten wist ik meteen, maar ik had al doorgeklikt dus kon niet meer terug, en aan twee anderen twijfelde ik heel hard. Dus ik was me gelukkig ook voldoende bewust van de zaken die ik niet goed wist.

Jullie oefenvragen en proefexamens geven veel vertrouwen om het examen in te gaan. Aan het eind heb ik ook alle filmpjes uit de verschillende lessen nog eens opnieuw beluisterd, en dan werkt het heel goed als herhaling. Er wordt nl. heel veel verwezen naar stukjes die op verschillende plaatsen aan bod komen. Bij een eerste lezing vond ik dat dan weer eerder lastig. Het was soms wat veel info in 1 filmpje om alles meteen afdoende te capteren. Zeker voor de hoofdstukken waar er geen gratis vragen zijn om al meteen eens door te gaan. In totaliteit, met de oefenvragen en proefexamens, in ieder geval een supergoede leermethode!

Karolien P. - Temse

----------------------------------------------------
Wil je de theorie leren via een handboek?
Dit is het enige boek met website dat op onze leermethode gebaseerd is


Afbeelding