46/50

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Emma D.R.

46/50

Bericht door Emma D.R. »

Geachte,
Ik ben Emma en ik heb mijn theorie-examen voor de auto geprobeerd. Het gevolg was dat ik eindelijk geslaagd ben. Ik heb gestudeerd en geoefend hoe dat jullie het aangeraden hadden en dit had groot succes. Ik dank jullie heel hard voor de filmpjes en de vele tips. Het goede vond ik er ook aan dat elk hoofdstuk niet te groot was waardoor ik mij langer kon concentreren.
Met vriendelijke groeten
Punten: 46/50
Mijn naam: Emma D.R.
Gemeente: Bertem

----------------------------------------------------
Wil je de theorie leren via een handboek?
Dit is het enige boek met website dat op onze leermethode gebaseerd is


Afbeelding
nevermind_agustd
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 sep 2022, 19:46

Re: 46/50

Bericht door nevermind_agustd »

Hey
Ik heb het een beetje moeilijk met het studeren van de theorie. Op alle kleine testjes haal ik wel een goed cijfer tot alles juist, maar als ik dan het examen in totaal maak krijg ik altijd maar 30-38.... ik weet echt niet wat te doen... is mijn concentratie niet goed genoeg? Ik doe het volgende; ik lees de tekst, maak een kleine samevatting, kijk het filmpje lees het nog keer en maak dan de test.... maar bij examen lukt het niet. ik heb het deze vrijdag... Is ook de eerste keer dat ik de theorieB zal doen.
GRO
Administrator
Berichten: 12745
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: 46/50

Bericht door GRO »

Ik denk dat je probleem met concentratie te maken heeft.
Ook hier plaats jij jouw vraag onder het topic: Reacties van geslaagden" en je moet nog examen gaan doen.
De site is bedoeld voor zelfstudie. Maar, en dit is zeker geen verwijt, sommigen kunnen gemakkelijker leren door les te volgen in een rijschool.
Ik merk ook dat je onze leermethode niet juist volgt. Eerst filmpje zien, dan tekst lezen en dan oefening van die les maken.
Samenvattingen maken hoeft niet, want elke les is eigenlijk al een samenvatting.
In ieder geval veel succes.
Plaats reactie