Juist aangeduid -> maar zegt fout

Vragen over de leerstof i.v.m. het Rijbewijs B.
GregoryV

Juist aangeduid -> maar zegt fout

Bericht door GregoryV »

Zoals de titel het aangeeft..
bijvoorbeeld bij vraag vraag 7017,

Ik weet en ben 100% zeker dat ik hier antwoord B heb aangeduid en dan op volgende vraag heb geduwd, enkel dit word fout aangerekend = minpunten en dan zegt de website dat antwoord B wel juist it..

is niet alleen bij deze vraag gebeurt, de laatste 3 proefexamens gebeurde het.

Nog iemand hier last van?

@beheerders hopelijk kunnen jullie dit bekijken en oplossen zeer frustrerend en kans op verkeerd onthouden/antwoorden door aan jezelf te twijfelen.

Mvg
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Re: Juist aangeduid -> maar zegt fout

Bericht door Benny Stinkens »

Antwoord B is juist.
Dit wordt ook zo aangeduid op de vraag zelf, dus heb ik geen idee waarom dit bij jou als fout zou staan :?:

@ Rafael of GRO,
Zo ver ik weet is er niets aan de hand, maar misschien zien jullie meer :?:
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Rafael
Administrator
Berichten: 2641
Lid geworden op: 12 jan 2006, 00:00

Re: Juist aangeduid -> maar zegt fout

Bericht door Rafael »

GregoryV schreef: 27 aug 2022, 12:33 Ik weet en ben 100% zeker dat ik hier antwoord B heb aangeduid en dan op volgende vraag heb geduwd
Er is geen knop om naar de volgende vraag te gaan, als je een A B C JA NEEN antwoord aanklikt, ga je automatisch naar de volgende vraag. Dus ofwel maak je elders oefeningen, ofwel vergis je je hierin.

Hoe dan ook is het eerste advies een andere browser te proberen om te zien of je daar hetzelfde probleem hebt?
Plaats reactie