Fantastisch idee om deze fantastische site op te richten

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
LDA

Fantastisch idee om deze fantastische site op te richten

Bericht door LDA »

Quote: -------Oorspronkelijk bericht-------

Van: DL.
Datum: 09/14/06 10:34:30
Onderwerp: Fantastisch idee om deze fantastische site op te richten!!!

Vandaag legde ik mijn theoretisch examen voor de eerste keer af, ik was enorm nerveus –wat als ik nu allemaal andere vragen krijg dan die op de site:s- maar ik ben maar liefst geslaagd met 48/50!!!

Ik wou het al veel eerder doen met een boekje van mijn zus van 2 jaar geleden maar ik had nooit de tijd (en ook de zin niet natuurlijk)) om dat te lezen, laat staan te leren… Vandaar de volgende top vijf :

Waarin ligt de kracht van deze site, die meer dan alle theorieboekjes samen tot een fantastisch resultaat leidt?



1. Om een boekje te lezen heb je enorm veel TIJD nodig, je moet ook lang zoeken vooraleer je iets terug vind (denk maar aan de antwoorden van oefeningen waarvoor je elke keer naar de laatste pagina van het boekje moet bladeren!) Op deze site hoef je maar te klikken, te scrollen en je bent waar je wil, alles enorm overzichtelijk!



2. In een boekje bladeren doe je alleen, hier kan je GEZELLIG wat zitten kletsen op msn, ter afleiding na een ‘zware brok theorie’ !!



3. Met deze site kan je gewoon een GSM winnen!!! Met het boekje vrees ik dat je niet verder dan een extra punt als je echt alles leert zal raken…



4. Een boekje kan na een jaar al verouderd zijn, deze site is enorm RECENT!!!! Zelf de nieuwe wetgeving sinds 1 september staat er al op!



5. En ten slotte, als je moet kiezen tussen een saai boekje, of een FANTASTISCHE, leuke site die er alles aan doet om jou te laten slagen (het proefexamen kan echt bijna exact het zelfde zijn als het echte examen!), dan is de keuze toch snel gemaakt!



Bij deze, dank om de fantastische hulp, en de fantastische uitslag!!!

LDA
Examen afgelegd op 13 september 2006 (vandaag dus:)