Examen aflegen met een Transporter

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
ROPumpkin10
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 nov 2012, 21:32

Examen aflegen met een Transporter

Bericht door ROPumpkin10 »

Hello

Ik wil binnenkort mijn praktijk examen gaan aflegen met een eigen voertuig. Dat is een Volkswagen Transporter zo als die :
Afbeelding
maar ik zie da in de papiere van de auto staat da die ingeschrijven is als een lichte vracht auto. Is dat niet mogelijk om een praktijk te doen met die auto ? Die voertuig is natuurlijk lichter als 3,5 ton ;)

Een nog een kleine vraag. Ik kan niet echt vinden hoe veel kost een praktijk examen met vrije begeleiding, zonder rijschool dus, met begeleider en een eigen voertuig.
Gast

Re: Examen aflegen met een Transporter

Bericht door Gast »

ROPumpkin10 schreef:Hello

Ik wil binnenkort mijn praktijk examen gaan aflegen met een eigen voertuig. Dat is een Volkswagen Transporter zo als die :
Afbeelding
maar ik zie da in de papiere van de auto staat da die ingeschrijven is als een lichte vracht auto. Is dat niet mogelijk om een praktijk te doen met die auto ? Die voertuig is natuurlijk lichter als 3,5 ton ;)

Een nog een kleine vraag. Ik kan niet echt vinden hoe veel kost een praktijk examen met vrije begeleiding, zonder rijschool dus, met begeleider en een eigen voertuig.

Ik denk dat ht geen probleem mag vormen voor dit voertuig enkel rijbewijs B vereist (omdat u zegd lichte vracht auto, en omdat het lichter mag zijn dan 3, 5 ton. ik dacht 36 euro op de dag van ht examen zelf. ook met de rijschool betaal je eenmaal 36 euro apart voor ht begin van ht examen. dat blijfd het zelfde normaal gezien. wacht even op ht antwoord van de riji nstructeurs van het forum of de rijprof voor het juiste antwoord. dan bend u alvast zeker op uw vragen .
Stefan Peeters
Administrator
Berichten: 4321
Lid geworden op: 16 aug 2007, 11:37
Locatie: Wechelderzande

Re: Examen aflegen met een Transporter

Bericht door Stefan Peeters »

Een lichte vrachtwagen is geen probleem zolang hij voldoet aan de eisen die gesteld worden: er moeten onder andere minstens 3 plaatsen zijn.

Alle voorwaarden kan je terugvinden in de brochure van Goca.
Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit 8) (J. Cruijff)
ROPumpkin10
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 nov 2012, 21:32

Re: Examen aflegen met een Transporter

Bericht door ROPumpkin10 »

Ok, merci iedereen voor help. Over kosten heb ik al gevonden (36€) ;)
Plaats reactie