50/50 !

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Bekir K.

50/50 !

Bericht door Bekir K. »

-------Oorspronkelijk bericht-------

Van: Bekir K.
Datum: 4-1-2013 0:59:31
Onderwerp: 50/50 !

Hallo
Mijn naam is Bekir K. , ik ben 17 jaar en ben student aan het Pius X-College in Tessenderlo en woon ook in Tessenderlo.
Omdat ik aan mijn knie ben geopereerd eind vorige week en mijn tijd in de vakantie nuttig wou bestedigen heb ik maar besloten om voor mijn theorie te leren en zo hopelijk na de vakantie voor mijn examen te gaan.
Toen ik de theorieboek van mijn vader zag, kreeg ik het al. Dus besloot ik maar iets op het internet te gaan zoeken.
Na theorieexamen oefenen op google te geschreven hebben kwam ik direct op jullie site terrecht.
Na de 2 videos te gezien hebben over hoe de site in elkaar stak, ben ik begonnen en in een 6-tal uur was ik met alles klaar.

Toen heb ik sms gestuurd en heb de alles-code gekregen en heb in paar uur tijd alle extre oefenvragen gemaakt en een stuk of 5 ad randum vragen. De volgende dag heb ik nog snel 3 ad randum vragen gemaakt en naar het examencentrum in Alken vertrokken.
Met als uitslag 50/50 !
Ik was super blij.

En de site vind ik trouwens super handig, ik heb het al mijn vrienden aangeraden en de alles-code vond ik super handig je betaalt maar 3.50 en je krijgt een garantie dat je niet 2 keer 15 voor je theorie-examen moet betalen.

Dankuwel trouwens.

Mvg Bekir