49/50

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Sigrid P.

49/50

Bericht door Sigrid P. »

-------Oorspronkelijk bericht-------

Van: Sigrid P.
Datum: 31-12-2012 20:42:15
Onderwerp: 49/50

Hallo daar, mensen van Gratis Rijbewijs Online!
Vandaag ben ik voor de eerste keer naar het examencentrum geweest... en direct geslaagd op mijn theorie B! Ik had 49/50, ik was zo blij! Ik wou vandaag nog gaan, zodat ik het nieuwe jaar in stijl kon starten, haha! (Daarbij ben ik geboren op 20 december 1995, dus veel eerder kon ik ook niet gaan :)

Ik wou jullie bedanken voor de uitstekende site en lesaanpak. Ik kreeg op school 8 uur gratis theorielessen aangeboden. Ik heb die ook gevolgd, maar eerlijk... ik was er niet zo van overtuigd. Had ook niet het gevoel dat ik veel had bijgeleerd eigenlijk. De leraar verwees wel ook altijd naar andere oefen- en theoriesites, waaronder die van jullie. Ik heb op elke site oefeningen gemaakt en theorie geleerd, en daarom weet ik dat die van jullie nu eenmaal het beste is. Ik hoop dat jullie dat weten!

Ik zeg dat ook niet zomaar trouwens, zal het even uitleggen. Op die andere sites kon je ook oefeningen maken. Wanneer je dan fout had geantwoord, gaven die sites helemaal niet aan WAAROM het fout was en wat dan wel het juiste antwoord was. Daar heb je echt niks aan, daar leer je niets van bij. Jullie site daarentegen geeft direct aan als het fout is, waarom, en wat wel het juiste antwoord is. Ik voelde echt dat ik daardoor de oefeningen veel beter begreep. Ook de manier van theorie aanleren vond ik aangenaam. Je kan de video's kijken, de tekst lezen, of allebei. Ik weet ook niet waarom, maar op de andere sites vond ik de theorie minder overzichtelijk. Ik vond het ook fijn dat er in de video's werd herinnerd aan bepaalde verkeersregels, ook als die al in eerdere theorie was gezien. Zo vergeet je zeker niets en weet je hoe je een situatie moet aanpakken.

Dus daarom: BEDANKT!!!

Sigrid Peters
Kortessem

Groetjes en ook voor jullie een spetterend nieuwjaar!