met glans erdoor 49/50

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
B. Valerie

met glans erdoor 49/50

Bericht door B. Valerie »

-------Oorspronkelijk bericht-------

Van: B. Valerie
Datum: 16-12-2012 21:51:25
Onderwerp: met glans erdoor 49/50

Ben mijn theoretisch examen gaan afleggen en YES van de eerste keer geslaagd en met glans erdoor 49/50. Ik kon mijn ogen niet geloven. Nu kan ik gaan beginnen oefenen voor mijn praktijk met de auto.
Jullie site is echt een aanrader om te leren voor het theoretisch examen. De methode met de filmpjes maakt het echt duidelijk en leuk. Als je iets niet begreep dan kon je het onderaan het filmpje nog eens lezen. Het leukste van allemaal was dat je bij elk onderwerp oefenvraagjes had en je kon ook meerdere oefenvragen aanvragen met een speciale code. Gewoon een sms’je sturen en je kon gedurende enkele dagen de extra-oefenvragen maken. Een absolute must zo’n code een paar dagen voor je het examen aflegt, het gaf mij zelfvertrouwen. Ook vond ik handig wanneer je bijvoorbeeld fout had geantwoord op een vraag dat ze meedeelden in welk hoofdstuk het stond uitgelegd. Echt wel praktisch tegen over dat je al je foute antwoorden moet gaan zoeken in de leerstof. Ik kan alleen maar vol lof spreken over hoe jullie de leerstof aan de man brengen.
Ik heb jullie site al aan enkele mensen aangeprezen en zij bevestigen mijn mening. Hartelijk bedankt aan alle medewerkers die deze site mee hebben opgebouwd en die deze echt up-to-date proberen te houden.

B. Valerie
2270 Herenthout