Vraagje betreffende leeftijd

Vraag hier tips en hulp van anderen.
gast
Berichten: 1070
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:00

Bericht door gast »

Zie de volledige uitleg op de site onder

DE NIEUWE RIJOPLEIDING VANAF 1/9/2006

Je kan vanaf 17 theorie doen en beginnen met praktijk.
Je kan pas examen afleggen als je 18 bent
gast
Berichten: 1070
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:00

Bericht door gast »

Dus dan kan ik zonder problemen en mits het nodige studeren een examencentrum binnenstappen en daar mijn theorie gaan afleggen en na het afhalen van het voorlopig rijbewijs kan ik dan samen met mijn vader de baan op ?

MVG
Jens
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

Dat kun je inderdaad zolang je maar ermee rekening houdt dat je niet 3 maanden met je L moet rijden maar tot aan je 18de verjaardag

Er is niemand die onder de 18 jaar zijn praktijkexamen kan afleggen.
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
gast
Berichten: 1070
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:00

Bericht door gast »

Ok, bedankt voor alle info! Ik ga binnenkort kijken om mijn theorie examen te gaan afleggen dan ! Heb hier nog een boek liggen en de site zal me natuurlijk ook al veel helpen !

Ik hou jullie op de hoogte !

MVG
Jens
Rafael
Administrator
Berichten: 2641
Lid geworden op: 12 jan 2006, 00:00

Bericht door Rafael »

Anonymous schreef: Ok, bedankt voor alle info! Ik ga binnenkort kijken om mijn theorie examen te gaan afleggen dan ! Heb hier nog een boek liggen en de site zal me natuurlijk ook al veel helpen !

Ik hou jullie op de hoogte !

MVG
Jens
Vergeet het boek, gebruik enkel de site De enige garantie dat je geen verkeerde dingen leert, want je boek kan intussen verouderd zijn...

Succes in ieder geval!
Firekid
Berichten: 7
Lid geworden op: 24 mei 2005, 00:00

Vraagje betreffende leeftijd

Bericht door Firekid »

Hellow iedereen !

Ik weet niet of ik mijn vraag in het juiste topic stel maar indien dit niet het geval is zullen de mods deze wel verplaatsen dacht ik zo.

Zaterdag kwam ik een vriend tegen van me die begonnen is met zijn rijopleiding. Hij is 18jaar en heeft zijn theorie afgelegd en beschikt nu over een voorlopig rijbewijs. Hij leert alles aan zijn vader, die begeleider is. Hij vertelde mij dat hij 3 maanden opleiding doet met zijn pa en dan zijn praktisch examen mag gaan afleggen. Dus het kost hem enkel het theorie-examen en het praktisch examen...

Hij vertelde me ook dat ik het ook zo kan doen, maar ik ben nog maar 17...Ik heb daar mijn twijfels over, alsook mijn vader. Vandaar mijn vraag : Is het mogelijk om vanaf nu (17) mijn theorieexamen af te gaan leggen en daarna de opleiding te doen samen met mijn vader zoals in voorgaand voorbeeld uitgelegd ?

Alvast bedankt op voorhand !

MVG
Jens
Plaats reactie