Oud systeem

Vraag hier tips en hulp van anderen.
tammy
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 okt 2006, 00:00

Oud systeem

Bericht door tammy »

Val ik nog onder het oude systeem wanneer ik op 25 augustus mijn theoretisch examen ga afleggen (en hopelijk slaag!) en mij dan opgeef voor een opleiding model II? Of moet ik rekening houden met administratieve zaken en zal ik aldus onder het nieuwe systeem vallen?
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Geef mij nu eens een reden waarom je er voordel zou bij hebben om eind augustus nog te kiezen voor het oude systeem?
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

Quote: Kies je voor model II, dan wil dat zeggen dat je tussen 25 augustus en 31 december wel eerst 18 uur praktijkles moet gevolgd hebben. Want eerder kan je op het gemeentehuis geen MODEL II krijgen.
Hier snap ik dus zelf niet wat jij bedoeld Eugeen

Ik heb eerder de neiging om te zeggen dat men na 01/09/2006 geen model 2 meer kan krijgen en dus de rijlessen genomen moeten worden voor 01/09/2006.
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Heel juist Benny, en het was dat ook wat ik bedoelde.
Mijn 1 december moet 1 september zijn.
Niet-Tammy

Bericht door Niet-Tammy »

het parkeer-op-openbare-weg gedoe mss?

Maar dat is geen antwoord op de vraag eh eugeen
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Quote: Val ik nog onder het oude systeem wanneer ik op 25 augustus mijn theoretisch examen ga afleggen (en hopelijk slaag!) en mij dan opgeef voor een opleiding model II?
Ja, tot 1 september kan je nog gewoon een voorlopig rijbewijs aanvragen van het oude systeem

Kies je voor model II, dan wil dat zeggen dat je tussen 25 augustus en 31 december wel eerst 18 uur praktijkles moet gevolgd hebben. Want eerder kan je op het gemeentehuis geen MODEL II krijgen.
gast
Berichten: 1070
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:00

Bericht door gast »

Vanaf 1 December geld dus voor iedereen het nieuwe praktijkexamen, ook voor diegenen die by het oude systeem hun voorlopig rijbewijs haalden?

Geld dat jaar Zero-Tolerance dan ook voor iedereen die zijn rijbewijs na 1 December behaald, of alleen voor degenen met het nieuwe systeem ?
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Voor iedereen
instrukteurken
Berichten: 39
Lid geworden op: 17 aug 2006, 00:00

Bericht door instrukteurken »

Voor 1 september nog 9 lessen van 2 uur versieren ??, ik zie het als een uitdaging ..................
Plaats reactie