toestand begeleider

Punten van discussie.
Vertigo
Berichten: 87
Lid geworden op: 22 dec 2010, 14:49

Re: toestand begeleider

Bericht door Vertigo »

Ofwel moet ik mijn docent eens op de rooster leggen, want blijkbaar (volgens jullie) vertelt die vanalles wat niet klopt....?
Inazuma
Berichten: 11332
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: toestand begeleider

Bericht door Inazuma »

Vertigo schreef:Ofwel moet ik mijn docent eens op de rooster leggen, want blijkbaar (volgens jullie) vertelt die vanalles wat niet klopt....?
Vraag gewoon naar de wet, KB, of MB en het artikelnummer daarin dat volgens hem de verplichting of het verbod oplegt ...
Doorgaans stopt het daar dan.

Van een paar hogere piefen met bijzondere bevoegdheden wacht ik zo nog steeds op enige wettelijke referentie naar hun loze beweringen ;)
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Re: toestand begeleider

Bericht door Benny Stinkens »

Vertigo schreef:Ofwel moet ik mijn docent eens op de rooster leggen, want blijkbaar (volgens jullie) vertelt die vanalles wat niet klopt....?
Op dit moment ben jij ons op het rooster aan het leggen, want volgens jou vertellen wij blijkbaar vanalles wat niet klopt....?

Begrijp me niet verkeerd, maar ik vraag me af wat jij hier eigenlijk komt doen :?:

Jij heb een docent die blijkbaar alles weet en je gelooft hem blindelings, terwijl in elk topic waar wij een antwoord geven je harde bewijzen wilt hebben :?: (wat natuurlijk je goed recht is)

Kom je hier om informatie op te vragen :?: of om ons te vergelijken met je docent :?:

In elk geval is er maar één manier om er achter te komen, wie er nu eigenlijk dingen verteld die niet kloppen.
Namelijk wat Inazuma reeds schreef:
Vraag gewoon naar de wet, KB, of MB en het artikelnummer daarin dat volgens hem de verplichting of het verbod oplegt ...
Doorgaans stopt het daar dan.
Een gouden raad voor jou wil ik er wel nog aan toevoegen.
Lees wat er staat, niet wat je wilt dat er staat :!:

En voor alle duidelijkheid wil ik ook melden dat wij ook maar mensen zijn, die af en toe wel eens in de fout gaan.
Maar we willen ze gerust toe geven en vooral ook rechtzetten.
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Inazuma
Berichten: 11332
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: toestand begeleider

Bericht door Inazuma »

GRO schreef: 29 dec 2010, 05:43 Ik heb gisteren de vraag of men een begeleider en/of rijschoolinstructeur ook moet beschouwen als een bestuurder van het voertuig aan enkele instanties voorgelegd:
- GOCA (Meent van niet, maar het is dan in ieder geval een passagier die wel bepaalde verantwoordelijkheden heeft. Bij een rijschoolinstructeur is het nog minder duidelijk, want die heeft vaak dubbele bediening. Voor antwoord doorverwezen naar fod gov)
- BIVV (moeilijke vraag. Doorverwezen naar fod gov)
- FOD GOV (nog geen antwoord)
Is hier eigenlijk ooit een antwoord op gekomen :?:
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: toestand begeleider

Bericht door GRO »

Eigenlijk nog geen antwoord.
Plaats reactie