Nieuwe regeling 1 september. Wat met aanvraagpapier van aug?

Plaats hier andere vragen die niet meteen met de leerstof te maken hebben.
newyorkgangsta
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 aug 2006, 00:00

Nieuwe regeling 1 september. Wat met aanvraagpapier van aug?

Bericht door newyorkgangsta »

Hallo,

Ik ben gisteren (dinsdag 29augustus 2006) mijn theorie examen gaan afleggen. Geslaagd

Nu heb ik een papier gekregen voor de aanvraag van mijn voorlopig rijbewijs. Maar daar staat nog op voor de oude modellen, ik ben namelijk van plan mijn aanvraag maar vrijdag in te dienen zodat ik op het nieuwe model val.

Maar op dit papier staat de begeleiders in te vullen indien je werkt met model 1 of model 3. Wat moet ik hier dan met aanvangen, gewoon mijn begeleiders invullen die ik met de nieuwe regeling ga nemen? of moet ik hiervoor eerst een ander aanvraag formulier aanvragen. Help aub

Bedankt
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

Ik zou gewoon naar de gemeente gaan, het ergste wat je kan gebeuren is dat ze je een ander formulier doen gaan halen.

Maar dat zal 9 op 10 niet kunnen gebeuren omdat ze gewoonweg nog niet bestaan

Dus gewoon er vrijdag naar toe gaan en zeggen dat je komt voor de nieuwe regeling, ze zullen hunne plan wel trekken neem ik aan.

Je kunt me een plezier doen door hun reactie hier te plaatsen want voor ons is het ook maar allemaal nieuw en hoe meer informatie we krijgen hoe beter
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
newyorkgangsta
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 aug 2006, 00:00

Bericht door newyorkgangsta »

Zal ik zeker doen, bedankt

Vrijdag ga ik eens gaan kijken
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

Quote: Zou je dan niet gewoon het equivalent moeten aanduiden? vb:
ik ga het via de rijschool doen (20u dus), dat kunt ge vergelijken met het oude model 2, dus dan moet je miss gewoon model 2 aanduiden?
Dit klopt niet helemaal want voor model 2 moet je 18 uur rijles nemen en geen 20 (want de laatste 2 uren was na je voorlopig rijbewijs)

Na vandaag zullen we wel meer weten hoop ik
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Freddie
Berichten: 200
Lid geworden op: 01 sep 2006, 00:00
Locatie: Brugge

Bericht door Freddie »

Zou je dan niet gewoon het equivalent moeten aanduiden? vb:
ik ga het via de rijschool doen (20u dus), dat kunt ge vergelijken met het oude model 2, dus dan moet je miss gewoon model 2 aanduiden?

Heb 31/08 examen gedaan en ook nen oud formulier gekregen, nuja, de rijschool zal dat wel uitleggen eens dat zover is veronderstel ik.
newyorkgangsta
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 aug 2006, 00:00

Bericht door newyorkgangsta »

Jah, heb dus men aanvraag ingediend

Ik heb gewoon een ander papiertje gekregen in de gemeente, moest ik dan even invullen, en dat was dan voor het nieuwe model. Dus ik denk dat je gewoon met je oude moet gaan, zij regelen het dan wel

Btw, woensdag mag ik achter mijn voorlopig rijbewijs gaan
U wees gewaarschuwd héhé
Plaats reactie