A3 geslaagd( jaar geleden), B net niet

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
knullie

A3 geslaagd( jaar geleden), B net niet

Bericht door knullie »

had voor mijn A3 rijbewijs op deze site 'geleerd' en had 37/40

onlangs voor B gegaan, had 41/50 wat gebuisd is... : :oops: Had het op de KBC website geleerd.
De vragen op GRO zijn veel beter dan op andere. Voor tweede keer ga ik weer op deze site leren.
bert.covens
Berichten: 4191
Lid geworden op: 13 sep 2009, 10:11
Locatie: hemiksem

Re: A3 geslaagd( jaar geleden), B net niet

Bericht door bert.covens »

Huh? 41/50 en dan gebuisd? :roll: Bij deze score ben je geslaagd, bij 40/50 (helaas) net niet. :cry:
Laatst gewijzigd door bert.covens op 11 jan 2010, 20:09, 2 keer totaal gewijzigd.
Goed autorijden, betekent vooral ook aan anderen denken
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: A3 geslaagd( jaar geleden), B net niet

Bericht door GRO »

Had het op de KBC website geleerd.
Als je de leermethode van Gratis Rijbewijs Online volgt, dan slaag je zeker.

Tot drie jaar geleden sponsorde KBC Gratis Rijbewijs Online. Daarom dat sommige jongeren Gratis Rijbewijs Online nog wel eens de KBC rijbewijssite noemen. Maar nu is de KBC site gewoon een kopie van de VAB rijbewijssite en wordt Gratis Rijbewijs Online gespondord door FORTIS.

Op ons forum hebben al ettelijke duizenden jongeren een bericht gepost dat ze dankzij Gratis Rijbewijs Online van de eerste keer geslaagd zijn voor het examen.
knullie

Re: A3 geslaagd( jaar geleden), B net niet

Bericht door knullie »

bert.covens schreef:Huh? 41/50 en dan gebuisd? :roll: Bij deze score ben je geslaagd, bij 40/50 (helaas) net niet. :cry:
ik kon zweren dat er 41/50 stond en niet geslaagd... ik ga eens zoeken achter dat papier.


enja, het is idd net hetzelfde als VAB.
knullie

Re: A3 geslaagd( jaar geleden), B net niet

Bericht door knullie »

opnieuw op deze site geleerd, examen gaan afleggen en met mooie score 48/50 kunnen slagen.

bedankt !
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: A3 geslaagd( jaar geleden), B net niet

Bericht door GRO »

Proficiat :D
Gast

Re: A3 geslaagd( jaar geleden), B net niet

Bericht door Gast »

knullie schreef:
bert.covens schreef:Huh? 41/50 en dan gebuisd? :roll: Bij deze score ben je geslaagd, bij 40/50 (helaas) net niet. :cry:
ik kon zweren dat er 41/50 stond en niet geslaagd... ik ga eens zoeken achter dat papier.


enja, het is idd net hetzelfde als VAB.


Misschien zware overtredingen gemaakt?
bert.covens
Berichten: 4191
Lid geworden op: 13 sep 2009, 10:11
Locatie: hemiksem

Re: A3 geslaagd( jaar geleden), B net niet

Bericht door bert.covens »

Dat maakt op je theoretische examen geen verschil meer uit. 41/50 is de norm om te slagen, ongeacht of het gaat om kleinere dan wel om zware overtredingen.
Goed autorijden, betekent vooral ook aan anderen denken
Plaats reactie