Rijbewijs B geslaagd !

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Ann1986

Rijbewijs B geslaagd !

Bericht door Ann1986 »

Zeer goeje website!
Ik ben geslaagd van de eerste keer en had 7 foutjes. Ik heb zelfs niet betaald en geen proefexamens gedaan.

De enige vragen die ik nogal verwarrend vond waren die met een politieagent die er stond met 1 gestrekte arm horizontaal, en de andere hing naar beneden. Ik had enkel onthouden met 2 armen horizontaal gestrekt of 1 arm naar boven.

De andere vragen was bvb een plaatje van een weg met 2 rijstroken, de rechter ging in een bocht naar rechts en jij bent de rode auto, die reed half op de rijbaan waar ook een tramspoor was en half op het fietspad. En de vraag was: rijd deze auto goed om rechtsaf te slaan?
Ik heb nee gedrukt omdat hij op het fietspad reed en dat mocht niet, er was nog voldoende plaats open.

ook de vraag over ozon. (zonlicht zet uitlaatgassen om in ozon)
Hoe ver een voorwerp achteruit de auto mag uitsteken
enkele voorrangsvragen en woonerg, een paar verkeersborden
Ohja en de vraag: als je met de ramen open rijd in de auto, hoe zit het dan met het verbuik van je auto?
a. het stijgt
b.het daalt
c.blijft gelijk

Antwoord: het verbruik stijgt
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: Rijbewijs B geslaagd !

Bericht door GRO »

Daarvoor dienen uiteraard onze proefexamens. De punten die jij aanhaalt komen allemaal in de proefexamens aan bod.

Veel succes met je praktijk.
Inazuma
Berichten: 11360
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: Rijbewijs B geslaagd !

Bericht door Inazuma »

Ann1986 schreef:Zeer goeje website!
Ik ben geslaagd van de eerste keer en had 7 foutjes.
Proficiat, maar dat is eigenlijk nog nipt.

Slagen voor het examen alleen is NIET de bedoeling, je gaat de theoretische kennis nodig hebben om te weten wat er in de praktijk van je verwacht wordt.
Plaats reactie