A3 belangrijke vraag !
-
LaurensP
A3 belangrijke vraag !
hey iedereen wel ik ga dus dinsdag 3 / 11 mijn theorie exame doen en ik heb grondig geleerd dus zal er wel door zijn , maar ik verjaar op 12/11 pas , vanwanneer mag ik dan naar het stadhuis gaan , duurt het lang ik bedoel daarmee moete je oo kzo wachten als op een paspoort voor je je rijbewijs hebt , ik hoop dat jullie men vragen kunnen beantwoorden , alvast bedankt ^^
-
GRO
- Administrator
Re: A3 belangrijke vraag !
STAPPEN OM EEN RIJBEWIJS A3 TE BEKOMEN
Theorie kan je vanaf 15 jaar en 9 maanden.
Voorlopg rijbewijs vanaf 16 jaar.
Praktijkexamen vanaf 16 jaar.
Theorie kan je vanaf 15 jaar en 9 maanden.
Voorlopg rijbewijs vanaf 16 jaar.
Praktijkexamen vanaf 16 jaar.
-
Benny Stinkens
- Administrator
Re: A3 belangrijke vraag !
Op sommige gemeentes krijg je het voorlopig rijbewijs (als je 16 bent) direkt mee en in sommige gemeentes duurt het een paar dagen.
Als ik jou paspoort letterlijk moet nemen heb je het over een "reispas" en niet over een identiteitskaart.
Een paspoort (reispas dus) duurt inderdaad lang en zo lang zal het zeker niet duren voor je voorlopig rijbewijs
Als ik jou paspoort letterlijk moet nemen heb je het over een "reispas" en niet over een identiteitskaart.
Een paspoort (reispas dus) duurt inderdaad lang en zo lang zal het zeker niet duren voor je voorlopig rijbewijs
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.