Nieuwe theorie rijbewijs B?

Vragen over de leerstof i.v.m. het Rijbewijs B.
Akroma
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 aug 2009, 15:04
Locatie: Izegem

Nieuwe theorie rijbewijs B?

Bericht door Akroma »

Geachte,

Onlangs besloot ik om mijn theorie voor rijbewijs B in te studeren. Ik had nog een theorieboek liggen, die mijn oudere broer vroeger nog geleerd had. Wanneer mijn ouders naar het examencentrum gingen, zeiden ze daar dat er reeds een nieuw boek in omloop was. Dit boek heet 'Wees Wegwijs, Rijbewijs B, praktisch handboek'. Ze zeiden er ook bij dat de nieuwe theorie nog niet op de sites waren aangepast.

Na enkele dagen ploeteren in het boek en via raad van een vriend kwam ik op deze site terecht, die tevens veel praktischer en efficiënter is dan het handboek. Dus besloot ik dan ook via deze site de theorie in te studeren. Maar nu is mijn vraag of er daadwerkelijke nieuwe theorie is, en deze ook aangepast is op deze site?

Groeten, Thomas
Inazuma
Berichten: 11360
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: Nieuwe theorie rijbewijs B?

Bericht door Inazuma »

Akroma schreef:Maar nu is mijn vraag of er daadwerkelijke nieuwe theorie is, en deze ook aangepast is op deze site?
Er is veel veranderd aan de wegcode de laatste jaren.

De theorie hier is up-2-date.
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Ze zeiden er ook bij dat de nieuwe theorie nog niet op de sites waren aangepast.
Dan heeft men het in de het examencentrum zeker niet over Gratis Rijbewijs Online gehad, want men weet heel goed dat deze up-to-date is.
Akroma
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 aug 2009, 15:04
Locatie: Izegem

Bericht door Akroma »

eugeen schreef:
Ze zeiden er ook bij dat de nieuwe theorie nog niet op de sites waren aangepast.
Dan heeft men het in de het examencentrum zeker niet over Gratis Rijbewijs Online gehad, want men weet heel goed dat deze up-to-date is.
Dat dacht ik ook, want alles dat ik totnutoe geleerd had in het boek, vond ik ook terug op de site. Nuja, ze zijn weer 25€ rijker.

Bedankt voor de repley ;)
Plaats reactie