Bij inbreuk op de scholingsvoorwaarden voorlopig rijbewijs, is een mogelijkheid dat de verzekering regres toepast:
Ze komen de kosten voor ongeval dan bij jou terughalen ...
Bij inbreuk op de scholingsvoorwaarden voorlopig rijbewijs, is een mogelijkheid dat de verzekering regres toepast:
Je weet niet eens hoe snel je reed ...
Je krijgt een overschrijvingsformulier
Dat wordt politierechtbank, en een geldboete + intussen zowat evenveel onkosten.
Voor M18 zonder begeleider ?ik heb wel mij praktjjkuuren
Emilio schreef: 25 jan 2023, 13:00 Hallo ik ben vorig jaar aangehouden door de politie met me voorlopige rijbewijs ik moet alleen rijden of met iemand met 8jaar rijbewijs maar ik had een passagier mee en reedt zonder l en ik moet binnekort voorkomen maar nu heb ik schrik dat me rijbewijs kunnen intrekken want heb me rijbewijs nodige voor me stages kan iemand me zeggen wat ik zou kunnen krijgen of dat ze me rijbewijs intrekken want heb me rijbewijs 2 maanden geleden behaald
Helaas kan dit nog steeds niet.
kadar schreef: 05 mei 2023, 20:30 I am in possession of a provisional driving license M18 and I was recently stopped by police for carrying a friend (who does not have a driving license).
I got a letter today from police to acknowledge the crime and I suppose it will proceed to a court hearing?.
A lawyer is optionalCan you please let me know if we need an advocate for the court hearing?
Punishment is fines & expenses (about 350€ when convicted) onlyI am ready to pay fines. I am also not sure if the crime can result into imprisonment?