Geslaagd ? Maak dat mee ? :S

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Bryan Brandt

Geslaagd ? Maak dat mee ? :S

Bericht door Bryan Brandt »

Waar ik me aan verwonder is dat ik Verkeerslessen heb gevolgd in een rijschool voor 1 of 2 weken. Toen heb'k nog uit mijn boek geleerd van &quotWees Wegwijs&quot en ben toen opgegaan. Gefaald met 15 Fouten. Toen dacht ik van ik ga eens proberen met het KBC Rijbewijs Online. En wonder bij wonder. 2 fouten. Je kan niet geloven hoe gelukkig ik was !

En ik zal deze site ook aan iedereen aanraden. De vragen zijn net zoals in het examencentrum !

Great Job Guy's !
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Quote: De vragen zijn net zoals in het examencentrum !
En eigenlijk is dat niet waar.

Maar hetgeen wij op onze site doen is alles wat voor het examen belangrijk is ook in vraagvorm zetten.

Voorbeeld:

Voor het echte examen moet je weten wat je moet doen als je in de bergen rijdt.

Wij hebben dus een vraag over:
- hoe je reageert op een helling.
- hoe je reageert bij een sterke afdaling.
- over de betekenis van het verkeersbord A3
- over de betekenis van het verkeersbord A5

Dus van het moment dat men iets vraagt over helling of daling heb je er op onze site minstens een vraag over gehad.

In handboeken zal men zich bijvoorbeeld beperken tot: wat betekent het verkeersbord A3.

Dat is de reden waarom jongeren die via de site studeren automatisch de echte vragen tegenkomen, want wij maken van alles wat je moet kennen een vraag.
Bryan Brandt

Bericht door Bryan Brandt »

Zo zit dat dus Hoe dan ook de leermethode is zeer goed toegepast. En inderdaad. Toevallig had ik de vraag van wat betekend dit verkeersbord (A3).
Plaats reactie