Geslaagd 46/50

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Dorien / Herentals

Geslaagd 46/50

Bericht door Dorien / Herentals »

Quote: -------Oorspronkelijk bericht-------

Van: dorien van orshaegen
Datum: 15/09/2006 12:15:02
Onderwerp: geslaagd voor theorie rijbewijs B

Hallo,

Ik ben Dorien Van Orshaegen uit Herentals. Ik heb gisteren, 14 september 2006, mijn theoretisch examen gedaan voor rijbewijs B en ik was geslaagd met 46/50

Ik was natuurlijk wel blij, want de dag ervoor had ik mijn resultaat van mijn herexamen gekregen en ik moet 1 vak meenemen, waardoor ik een jaar langer moet leren. Ik wou nog niet gaan voor mijn theorie, omdat ik dacht dat ik toch voor alles buisde, maar toch dankzij uw site was ik geslaagd! Ik vind het de beste site om de theorie te leren, maar ook voor de praktijk omwille van de tips!

&quotIk heb mijn auto, nu nog voor de praktijk gaan!!

Mercikes dorien
2200 Herentals
Dries Goyvaerts / Gierle

Geslaagd

Bericht door Dries Goyvaerts / Gierle »

Quote: -------Oorspronkelijk bericht-------

Van: Dries Govaerts
Datum: 15/09/2006 13:44:30

Een leuk mailtje sturen zal zeker geen probleem zijn!!!!
Ik ben gewoon zo gelukkig dat ik geslaagd ben voor het theoretische examen!!!!!

Het was in mijn vriendenkring een prestige geworden om te slagen van de
eerste keer!!! enkel had ik het voordeel dat ik via een vriend aan jullie site ben gekomen! Ik ben van de eerste keer geslaagd en dat volledig door de oefenexamen van jou site! Ik merkte dat het oefenexamen op de site spontaan voor adrenaline zorgde, gewoon door de gedachte aan de tijdslimiet!!!! het voordeel bij het officiele examen is zo groot, doordat je de kans hebt gekregen om te oefenen met die tijdsdruk. Je beseft dat als je goed leest en nadenkt er eigenlijk voldoende tijd is!!! Dit leer je al door de oefenexamen op de site!!!!

ik heb de site via een vriend gekregen en ben hem daar dankbaar voor!!
Trouwens ik zat met een vraag over de M.T.M. en de M.B.T. waar ik door het boek niet wijzer van werd! Maar op je site heb je dat zorgvuldig uitgelegt!

En een goed hulpmiddel zijn de voorbeelden die je geeft!!! Hierdoor wordt alles duidelijk, terwijl je zuiver de theorie leert het misschien niet volledig door hebt!!!

danku voor de hulp!

groetjes D. Govaerts


DRIES GOVAERTS
GIERLE

15/09/2006 heb ik het theoretisch examen afgelegd!!!
Plaats reactie