uitbreiding van het team
-
- Medewerker
Re: uitbreiding van het team
Welkom Brent. Jouw antwoorden op het forum tot hiertoe waren super! Daar kan menig politieagent nog niet eens aan tippen
-
- Medewerker
Bedankt! Leuk compliment! (Ook van GRO trouwens) Laat ons hopen dat ik het zo kan volhouden dan.de rijprof schreef:Welkom Brent. Jouw antwoorden op het forum tot hiertoe waren super! Daar kan menig politieagent nog niet eens aan tippen
En hehe...volgens mij weet jij iets over mijn toekomstige studiekeuze of ben ik mis?
When you think you know it all, it's a sure sign you don't -Colin McRae
-
- Medewerker
Ik heb goede informantenEn hehe...volgens mij weet jij iets over mijn toekomstige studiekeuze of ben ik mis?
Welkom Brent!
-
- Medewerker
Bedankt!
Welkom Brent!
Ik heb er dat eens ene gezegd (iemand die ik kende): ge moogt kiezen, ofwel kent ge de regel niet, ofwel kiest ge ondanks uw voorbeeldfunctie heel bewust om hem te negeren...
Zeker als je ziet hoe ze zelf regelmatig hun voituren parkerende rijprof schreef:Daar kan menig politieagent nog niet eens aan tippen
Ik heb er dat eens ene gezegd (iemand die ik kende): ge moogt kiezen, ofwel kent ge de regel niet, ofwel kiest ge ondanks uw voorbeeldfunctie heel bewust om hem te negeren...
"Chances are if you need both hands to do something, your brain should be in on it too." - Ellen DeGeneres: Here and Now (2003)
-
- Medewerker
Merci Wouter!
-
- Administrator
en wat was zijn antwoord Wouter?Wouter schreef:Ik heb er dat eens ene gezegd (iemand die ik kende): ge moogt kiezen, ofwel kent ge de regel niet, ofwel kiest ge ondanks uw voorbeeldfunctie heel bewust om hem te negeren...
Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit (J. Cruijff)
-
Als 'm zijnen dag niet heeft: boekje boven halen en Wouter nog een pv'ke wegens smaad aan z'n broek smeren.
Goed autorijden, betekent vooral ook aan anderen denken
@Bert: Neenee, ik kende die man echt wel. Nu geen vriend ofzo, maar goed genoeg om er zo iets tegen te kunnen zeggen
@Stefan: hij kon moeilijk anders dan mij ergens gelijk geven natuurlijk. Al was het met een toevoeging die erop neerkwam dat er wel groter problemen zijn, en zagen op zoiets alleen maar muggenzifterij en moeilijk doen om moeilijk te doen is.
@Stefan: hij kon moeilijk anders dan mij ergens gelijk geven natuurlijk. Al was het met een toevoeging die erop neerkwam dat er wel groter problemen zijn, en zagen op zoiets alleen maar muggenzifterij en moeilijk doen om moeilijk te doen is.
"Chances are if you need both hands to do something, your brain should be in on it too." - Ellen DeGeneres: Here and Now (2003)