Geslaagd! + examenvragen die ik me herinner

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
digital
Berichten: 541
Lid geworden op: 27 mar 2005, 00:00
Locatie: Limburg

Bericht door digital »

eugeen schreef: Ik heb ze van het forum verwijderd omdat GOCA niet graag heeft dat we ze hier zomaar plaatsen.
En waarom zouden we geen vragen met betrekking tot het verkeersreglement mogen tonen?? Wij stellen toch geen examen-reeksen samen?
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Een of enkele vragen is geen probleem denk ik.
Maar Davina was zo ijverig dat ze haast de volledige reeks had genoteerd.
Davina

Geslaagd! + examenvragen die ik me herinner

Bericht door Davina »

Ik heb deze ochtend mijn examen gaan afleggen en ik ben geslaagd!
Hier zijn ook nog wat vragen die ik me herinner. (...)
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Beste Davina,

Proficiat met je resultaat.

Ook dank voor de examenvragen. Ik heb ze van het forum verwijderd omdat GOCA niet graag heeft dat we ze hier zomaar plaatsen.

Ze worden in ieder geval verwerkt in de site.

PS Kijk zeker op 31 oktober even op dit forum naar het topic OVER DEZE SITE. Daar wordt bekend gemaakt wie de DVD-speler heeft gewonnen.

Groetjes en veel succes nu met je praktijk.
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

We zijn uiteraard gesteld op goede betrekkingen met de GOCA.

Maar we zijn Davina dankbaar voor de medegedeelde vragen. Wie of wat zou haar trouwens kunnen beletten de gestelde vragen te publiceren op het Internet?
DorienH

Jaah

Bericht door DorienH »

Neenee, de vragen zijn verwijdert omdat anders de kbc site geen geld meer kan verdienen met zijn proefexamens... Als GOCA niet graag zou hebben dat er vragen rondcirculeren, en u een goede verhouding met ze hebt, zou u ook geen vragen op de site zetten waarvan sommigen zeggen dat het bijna exact het examen is...
Achja, tot zover mijn theorie
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Re: Jaah

Bericht door Benny Stinkens »

DorienH schreef: Neenee, de vragen zijn verwijdert omdat anders de kbc site geen geld meer kan verdienen met zijn proefexamens... Als GOCA niet graag zou hebben dat er vragen rondcirculeren, en u een goede verhouding met ze hebt, zou u ook geen vragen op de site zetten waarvan sommigen zeggen dat het bijna exact het examen is...
Achja, tot zover mijn theorie
Dan had ik graag gehad dat je &quotjou theorie&quot een beetje wijzigt

Het is namelijk zo dat de Kbc er genen bal aan verdient integendeel zij sponsoren deze site.
Da geld is dus gewoon om de moderatoren die zich het ganse jaar door op alle uren van de dag belangeloos (en ook zonder iets te verdienen) zich inzetten éénmaal per jaar op een etentje te trakteren (en zelfs daar legt de kbc site het verschil bij)
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Dorien H

antw

Bericht door Dorien H »

Waarvoor dank!
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Quote: Achja, tot zover mijn theorie
Ik hoop dat je uw rijbewijstheorie in ieder geval beter zult kennen dals de theorie die je hier neerschrijft. Want hier zit je er volledig naast.

1. Deze site is van mij (eugeen) en helemaal niet van KBC.
KBC sponsert de site omdat ook zij jongeren willen helpen. Zij verdienen daar dus niets aan.
2. Aan de hand van vragen gaan wij na of onze site 100% overeenstemt met wat GOCA vraagt.
Zo waren wij (voor alle handboeken) de eerste die op de site de aangepaste theorie konden plaatsen i.v.m. milieu.
3. Op onze site staan in totaal bijna 1500 vragen. De volledige theorie is in vraagvorm omgezet. Dus automatisch zal op de site aan bod komen wat GOCA vraagt.
gast
Berichten: 1070
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:00

Re: Jaah

Bericht door gast »

DorienH schreef: Neenee, de vragen zijn verwijdert omdat anders de kbc site geen geld meer kan verdienen met zijn proefexamens... Als GOCA niet graag zou hebben dat er vragen rondcirculeren, en u een goede verhouding met ze hebt, zou u ook geen vragen op de site zetten waarvan sommigen zeggen dat het bijna exact het examen is...
Achja, tot zover mijn theorie

De vragen zijn verwijderD, met een 'd' dorien niet met een 't'.
Plaats reactie