Theoretisch Examen

Vragen over de leerstof i.v.m. het Rijbewijs B.
Benes

Theoretisch Examen

Bericht door Benes »

Beste leden,

Sinds vrijdag ben ik deze lessen aan het volgen en heb de theorie klaar gekregen, heb hier paar keer theorie examen afgelegd en ben steeds geslaagd (wel maar 46/50 maar soit)..
Nu heb ik theoretisch examen via KBC gedaan omdat m'n moeder zei dat ik dat daar ook eens moest proberen en ik sloeg erin ongeveer 38 te halen.. Op die test vroegen ze welk rijbewijs een vrachtwagenchauffeur etc nodig heeft, wat niets te maken heeft met een auto toch?

Nu mijn vraag is of ze soortgelijke vragen ook stellen op het echte theoretisch examen, die ik morgen graag wil afleggen?
Ps. De antwoorden op KBC kloppen volgens mij langs geen kanten soms kan het gewoon beide maar je kan maar 1 antwoord aankruisen..
Wouter
Berichten: 2119
Lid geworden op: 01 okt 2007, 16:45
Locatie: Olen

Re: Theoretisch Examen

Bericht door Wouter »

De vragen die je hier op gratisrijbewijsonline vindt gelijken heel sterk op de echte examens.
"Chances are if you need both hands to do something, your brain should be in on it too." - Ellen DeGeneres: Here and Now (2003)
Gast

Re: Theoretisch Examen

Bericht door Gast »

Wouter schreef:De vragen die je hier op gratisrijbewijsonline vindt gelijken heel sterk op de echte examens.
Ok, ik hoop dat er niet al teveel doordenkertjes zitten in de reeks morgen,
Krijgen we ook 15 seconden tijd tijdens het echte theoretisch examen of is dat anders?
Wouter
Berichten: 2119
Lid geworden op: 01 okt 2007, 16:45
Locatie: Olen

Re: Theoretisch Examen

Bericht door Wouter »

Tijdens het echte examen krijg je eigenlijk meer tijd dan hier.

Je krijgt de vraag met foto en alle mogelijke antwoorden te zien. Tegelijk begint een stem de vraag voor te lezen, alsook alle antwoorden. Eens alles voorgelezen is, begint de tijd te lopen: vanaf dan heb je nog 15 seconden om de vraag te beantwoorden. In totaal is dat dus langer als wat je hier krijgt.
"Chances are if you need both hands to do something, your brain should be in on it too." - Ellen DeGeneres: Here and Now (2003)
Gast

Re: Theoretisch Examen

Bericht door Gast »

Wouter schreef:Tijdens het echte examen krijg je eigenlijk meer tijd dan hier.

Je krijgt de vraag met foto en alle mogelijke antwoorden te zien. Tegelijk begint een stem de vraag voor te lezen, alsook alle antwoorden. Eens alles voorgelezen is, begint de tijd te lopen: vanaf dan heb je nog 15 seconden om de vraag te beantwoorden. In totaal is dat dus langer als wat je hier krijgt.
Wow, dit stelt me pas echt gerust, kreeg vooral stress omdat het soms 3 zinnen zijn en die antwoorden dan ook nog lang zijn maar als ze het eerst voorlezen.. Dan ben ik er bijna zeker van dat ik ga slagen :)
Plaats reactie