Mijn code werkt niet...

Vragen over de leerstof i.v.m. het Rijbewijs B.
Sennes
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 mar 2013, 21:37

Mijn code werkt niet...

Bericht door Sennes »

Zoals in het onderwerp staat is het simpel: mijn code werkt gewoonweg niet, ik heb een paar keer geprobeerd de code en mijn gsm nummer in te geven en altijd geeft het mij het bericht dat: de code misschien niet geactiveerd is , miss. gsm nummer fout etc... Help??

Ik weet dat het niet veel kost om deze code's te verkrijgen maar het is gewoon het principe..

Senne.
Wouter
Berichten: 2119
Lid geworden op: 01 okt 2007, 16:45
Locatie: Olen

Re: Mijn code werkt niet...

Bericht door Wouter »

Lees DEZE PAGINA Eens door. Vooral punt 3 is dan voor jou van belang. Daar staat ook een e-mailadres waar je naar kan mailen als het probleem nog steeds niet verholpen is.

Meer kunnen wij van het forum helaas niet doen.
"Chances are if you need both hands to do something, your brain should be in on it too." - Ellen DeGeneres: Here and Now (2003)
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: Mijn code werkt niet...

Bericht door GRO »

Ik weet dat het niet veel kost om deze code's te verkrijgen maar het is gewoon het principe
Het principe is dat je dan even klikt op de knop "IS ER EEN PROBLEEM?", zodat je kunt geholpen worden.
Het principe is niet dat je op het forum hulp zoekt, want niemand hier heeft je telefoonnummer of toegang tot de computers.

Ooit maakte ook eens iemand fel zijn beklag dat hij een code had gekregen en dat ze niet werkte.
Wat bleek uiteindelijk??? Hij was er niet eens in geslaagd om de 6 cijfers op zijn gsm-scherm netjes over te schrijven en had gewoon twee getallen verwisseld. :lol:
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: Mijn code werkt niet...

Bericht door GRO »

Dank voor je mail.

Zoals in mijn vorig voorbeeld is aangegeven is het ook in jouw geval een vorm van dyslexie.
In jouw geval is de code juist, maar geef je je telefoonnummer verkeerd in.
Je schrijft in je mail dat de code is aangevraagd met het nummer 04783xxxx en dat telefoonnummer geef je ook in als je de proefexamens wil maken.
Jouw code is echter aangevraagd met een nummer dat begint met 04873xxxx

Sorry, maar als je je eigen gsmnummer (?) of je code foutief intikt, werkt het natuurlijk niet,
Plaats reactie