44/50

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Amra H.

44/50

Bericht door Amra H. »

-------Oorspronkelijk bericht-------

Van: Amra H.
Datum: 2/14/2013 10:40:53 PM
Onderwerp: Rijbewijs

Hoi hoi!

Eerst en vooral wil ik jullie bedanken om de website "http://www.gratisrijbewijsonline.be/" online te hebben gebracht.
Ik ben van de morgen vroeg opgestaan om alle video's te bekijken en vervolgens de vragen op te lossen en ik ben van de eerste keer geslaagd met een score van 44/50!


Er hangt een kleine anekdote vast aan mijn verhaal:
Gisterenavond had ik ruzie met mijn vader omdat hij zei dat ik hem alleen knuffels en kusjes gaf wanneer ik iets nodig had.
Dit zegt hij al 6 jaar onophoudelijk en het doet me pijn dat hij zo over mij denkt terwijl ik elk weekend om 5u 's morgens opsta
om een klein centje te verdienen (in het slachthuis van Anderlecht- best wel fysiek werk!) en naast dat ook nog eens school loop
aan de HUB (Hogeschool Universiteit Brussel).
Ik zei hem vorige week dat ik binnenkort een poging ging wagen om mijn voorlopig rijbewijs B te behalen- waarop hij een
afbrekende reactie gaf, in de zin van "het gaat je toch niet lukken". Gisterenavond werd het me te veel en heb ik besloten om mijn
examen vandaag af te leggen in de hoop om hem het tegendeel te bewijzen.
De papieren liggen nu op de keukentafel en ik verwacht hem ieder moment terug thuis van zijn werk.

Ik denk dat het me zonder de website niet van de eerste keer zou zijn gelukt.
Nogmaals bedankt hiervoor!