mislukte proefexamen

Vraag hier tips en hulp van anderen.
Zineb

mislukte proefexamen

Bericht door Zineb »

Heb tweemaal het woord &quotrijbewijs&quot naar 3411 gestuurd maar kreeg GEEN code.

Dan heb ik mailtje gestuurd maar dan nog heb ik nix ontvangen.

Ik vraag mij af werkt dit wel !!!!!

Ik wil het proefexamen echt wel doen !!!
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

had je nu minstens eens gedaan wat je moet doen als iets niet lukt, dan had je al lang een code per mail gekregen.

LEES OP DE SITE WAT JE MOET DOEN ALS IETS NIET LUKT
Jeroentje

Bericht door Jeroentje »

ik zit ook met hetzelfde probleem hoor, maar kan er niet aan uit, zou je me alsjeblieft willen helpen?

Jeroen
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Je doet niet wat op de site staat wat je moet doen.

1. Via het forum kunnen wij je niet helpen.
2. Krijg je niet onmiddellijk (binnen de 2 minuten een code, dan moet je doen wat op deze pagina staat:
WAT DOEN ALS IETS NIET LUKT?

Ik kan dan nagaan of je aanvraag door je provider naar Storedesk is doorgestuurd.

Van zodra je aanvraag is binnengekomen, vertrekt bij Storedesk automatisch de code terug naar jou.

Dit wil niet zeggen dat je provider ze ook direct naar jou doorstuurt:
Redenen waarom dit enkele minuten kan duren is:
- overbelasting bij de provider.
- storing bij je provider

Het is ook mogelijk dat je provider ze helemaal niet doorstuurt naat jou.
De twee redenen kunnen zijn:
- je betaalkaart is leeg.
- je hebt een CODE 4 of 5
(Dit wil zeggen: jijzelf of je ouders of het bedrijf voor wie je werkt hebben je GSM zo laten instellen bij je provider dat je geen berichten tegen betaling mag ontvangen)

Zie ik dat je code vertrokken is bij Storedesk maar je provider heeft ze wegens overbelasting of storing niet direct doorgestuurd, dan stuur ik ze via mail zodra ik van jou een berichtje krijg dat je ze niet hebt ontvangen.

(Het is al gebeurt dat iemand een mailtje stuurt en dat ik via mail de code wil opsturen, maar dat de mail niet kan geleverd worden omdat die persoon zijn mailbox vol zit. Zorg er dus voor dat je mailbox niet vol zit.)

Zie ik dat je provider ze niet naar jou stuurt omdat je betaalkaart leeg is of je hebt een CODE 4/5 dan heb je pech, maar dan ligt het ook aan jezelf.

Gelukkig loopt in 99% van de aanvragen alles perfect.

Het heeft geen zin na anderhalve dag een mailtje te sturen dat je geen code gekregen hebt (zoals jij deze avond hebt gedaan) want in dat geval kan ik het zelf ook niet meer nagaan.
Plaats reactie