theorie examen

Vraag hier tips en hulp van anderen.
BBB
Berichten: 594
Lid geworden op: 12 feb 2006, 00:00

Bericht door BBB »

Het is erg grappig
Serieus, hoe komt het toch dat in België zo'n wilde verhalen de ronde doen. Mijn ervaring is dat dat in Nederland toch heel wat minder is, toch in ieder geval mbt het rijexamen.

@Yezz
Quote: Is deelname aan het theorie examen verplicht?
Ik heb namelijk horen zeggen dat de theorie na 1 september volledig wegvalt en dat je onmiddellijk aan je praktijk kan beginnen.
Wel een beetje vreemd....
Als je het zelf al zo vreemd vindt...
Vertrouw op jouw gezonde verstand.
bibi585
Berichten: 954
Lid geworden op: 25 mei 2006, 00:00

Bericht door bibi585 »

BBB schreef: Mijn ervaring is dat dat in Nederland toch heel wat minder is, toch in ieder geval mbt het rijexamen.
Mischien is de wetgever niet zo wispelturig in Nederland zodanig dat de mensen meer een houvast hebben aan wat ze weten.
yezz

theorie examen

Bericht door yezz »

Is deelname aan het theorie examen verplicht?
Ik heb namelijk horen zeggen dat de theorie na 1 september volledig wegvalt en dat je onmiddellijk aan je praktijk kan beginnen.
Wel een beetje vreemd....
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Re: theorie examen

Bericht door Benny Stinkens »

yezz schreef: Is deelname aan het theorie examen verplicht?
Ik heb namelijk horen zeggen dat de theorie na 1 september volledig wegvalt en dat je onmiddellijk aan je praktijk kan beginnen.
Wel een beetje vreemd....
Als ik hier seffens zou schrijven dat paasmaandig volgend jaar op een dinsdag valt zou je me dan ook geloven

Het is wel zo dat je niet meer verplicht bent om theorielessen te volgen in een rijschool vanaf 01/09/2006 want de mensen die voor een leervergunning gingen waren dit nog steeds wel verplicht en dat valt dan wel weg omdat de leervergunning dan ook wegvalt.

Niet alles geloven wat de mensen rondstrooien, en als dat wel waar zou zijn zou het hier allang op de site staan
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Beste,

Dat is de beste die ik tot nu toe gehoord heb.
Er wordt nogal wat verteld hé
Plaats reactie