Praktijk.

Vraag hier tips en hulp van anderen.
bartje88
Berichten: 8
Lid geworden op: 04 apr 2006, 00:00

Praktijk.

Bericht door bartje88 »

Hallo.

Als je u examen gaat doen.

Moet je dan theorie en praktijk doen?
Of is theorie voldoende?

Als je praktijk doet, hoe zit dit in elkaar?

Wat zijn de prijzen van theorie/ praktijk?
Mvg, Bart
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

Bart,

Als je op het forum kunt posten, neem ik aan dat je ook kunt lezen. Alles wat je in je posting vraagt en nog veel meer staat uitvoerig en duidelijk uitgelegd op deze site.

Is het nu echt teveel gevraagd om even de moeite te nemen om dat op te zoeken? Denk je dat wij alles wat je vraagt hier opnieuw gaan schrijven telkens er iemand de moeite niet wil doen om het te lezen waar het al staat?

Je kunt je niet voorstellen hoeveel dagen, nachten en weken Eugeen, samen met anderen, van hun vrije tijd opgeofferd hebben om deze site te maken tot wat hij geworden is.

We verwachten dan ook dat je een minimum aan respekt opbrengt voor dit werk, en je de informatie die je nodig hebt, eerst op de site leest. Als je dan nog vragen hebt, ben je welkom op dit forum.
bartje88
Berichten: 8
Lid geworden op: 04 apr 2006, 00:00

Bericht door bartje88 »

Ok.

Heb al een stukje van jullie site bekeken, en inderdaad alles staat er netjes uitgelegt.
Met foto's zelfs!

Proficiat, en bedankt dat jullie je vrije tijd er in steken.

mvg, Bart
bartje88
Berichten: 8
Lid geworden op: 04 apr 2006, 00:00

Bericht door bartje88 »

Ik heb nog een vraagje.

Moet je bij de theorie op enen computer de vragen oplossen? en staan er dan ook al voorbeelden bij? (waarbij je dan moet kiezen)?

Of word dit gevraagd en moet je dan antwoorden?

Misschien volgt er nu een hele domme vraag...

-&gt Als ik 2euro betaal voor rijbewijs online, moet ik die dan ook nog gaan afleggen of niet?

Hopelijk nemen jullie mijn domme vragen niet kwalijk...

Mvg, Bart
Linda
Berichten: 86
Lid geworden op: 04 jul 2005, 00:00

Bericht door Linda »

Bij de theorie werk je idd met een computer en hoor je de vragen via een hoofdtelefoon
Je krijgt een vraag met een foto en dan moet je kiezen tussen twee of drie antwoorden binnen een bepaalde tijd


Wat je bedoeld met de 2€ is waarschijnlijk voor de vragenreeks die je kan oplossen via een code
Maar je theorie exame moet je nog steeds afleggen in een examecentrum bij jou in de buurt en ook die kan je opzoeken via de site hier
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

Beste Bart,

Wees gerust: er zijn geen domme vragen, alleen domme antwoorden.

Het gebruik van de computer op het examen is zeer eenvoudig. Het zijn inderdaad meerkeuzevragen: bij elke vraag staan 3 mogelijke antwoorden, waarvan er slechts 1 juist is. Je moet het antwoord dus niet met eigen woorden geven, je moet alleen maar het juiste antwoord kiezen uit de 3 voorgestelde antwoorden. Net zoals bij de oefenvragen hier op de site.

Het is wel belangrijk dat je hier op de site eerst de theorie grondig bestudeerd, met aandacht voor de details, en dan pas de oefenvragen maakt die erbij horen, om te controleren of je de geleerde theorie ook correct kunt toepassen. Als je alleen maar de oefenvragen maakt, kom je er niet.

Succes!
gast
Berichten: 1070
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:00

Bericht door gast »

Bedank Jozef en Linda.

Ik ben elke dag al zo een beetje aan het leren, tot ik het kan.

mvg, bart
Plaats reactie