theorie examen

Vraag hier tips en hulp van anderen.
Dimi

theorie examen

Bericht door Dimi »

Ik ben nu 17 jaar, ik verjaar op 25/10/2006. Kan ik nu al voor mijn theorie exmanen gaan ?

IK weet niet wat de wettelijk leeftijd is voor theorie examen mogen af te leggen.

grz dimi
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Beste Dimi

Kijk even op onze site onder RIJBEWIJS WIE/WANNEER
Daar moet je goed lezen wat er staat onder LEERVERGUNNING
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

Quote: Als ik het goed zeg zo uit mijn hoofd kan je theorieexamen doen met 17 jaar en 9 maanden
Met een leervergunning kan je al op theorieexamen gaan vanaf 16 jaar en 9 maanden
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
BBB
Berichten: 594
Lid geworden op: 12 feb 2006, 00:00

Bericht door BBB »

Dimi,

Als ik het goed zeg zo uit mijn hoofd kan je theorieexamen doen met 17 jaar en 9 maanden. Je gaat dan dus nog wat maandjes moeten wachten.
Ook wel zo handig denk ik, want zodoende weet je er nog wat van wanneer je begint te rijden. Anders ga je een deel daarvan toch maar weer moeten herhalen.
alejandro

Bericht door alejandro »

Ik verjaar op 27 juni 1988.

Mag ik al gaan?
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Op voorwaarde dat je alles kent.
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

Quote: Ik verjaar op 27 juni 1988.
Op 27 juni 2006 zul je bedoelen

Je kunt dus al op theorie-examen gaan maar wat je niet moet vergeten is dat als je slaagt toch moet wachten tot je 18 bent vooraleer je, je voorlopig rijbewijs krijgt

(ik neem wel aan dat je niet voor de leervergunning kiest want dit is voor jou de moeite niet)

Veel succes.
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Plaats reactie