Als ik nu studeer...

Vraag hier tips en hulp van anderen.
gast
Berichten: 1070
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:00

Als ik nu studeer...

Bericht door gast »

... is het dan wel verstandig? Ik weet dat ik op 17 jaar en 9 maanden pas examen mag doen, en zou nu al wel wat willen beginnen studeren, kwestie van dan niet meer te beginnen. Maar is het wel slim, want misschien is er tegen dan weer een heel deel aangepast??
Of mag ik gerust zijn, en al gewoon beginnen??

Alvast bedankt, en ik wil zeker zeggen dat ik het een bangelijke handige en gemakkelijke site vind!!! Bedankt om dit alles te doen)

grtz....
Patte
Berichten: 120
Lid geworden op: 02 nov 2005, 00:00

Bericht door Patte »

Beste,

de vraag is hoever dat deze leeftijd van 17 jaar en 9 maand nog verwijdert is? Doch zal het grotendeel onveranderd blijven. En indien je het nu al leert moet je het in de toekomst toch enkel maar herhalen!? Veel hangt ook af van je studiemethode. Neem uw tijd om alles hoofdstuk per hoofdstuk door te nemen. Alvast veel succes!
gast
Berichten: 1070
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:00

Bericht door gast »

Ooow ja, sorry, ik dacht dat ik al had gezegd:p
Mja, op 1 februari wordt ik 17, dus als ik goed gerekend heb kan ik dan men examen gaan doen in november)

grtz...
gast
Berichten: 1070
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:00

Bericht door gast »

ik ben hogeschool student,ik zou het niet doen,na 9maand ben je al heel erg veel verleerd,tenzij je je constant met het verkeer gaat bezighouden,op verkeersborden letten,... dan heeft het iets meer zin.

Ik heb flor conickx zijn editie geleerd en was er meteen door(wel veel werk,maar was tenminste duidelijk).Voor de auto toch.
Voor de moto heb ik uit een ander boek geleerd(dat op niet veel trok),voor de brommer uit hetzelfde boek.
Zat telkens 2jaar tussen,was steeds verbaast hoe weinig je er nog van weet,want in de praktijk heb je het meestal toch niet nodig.
greetz
Queentjeuh
Berichten: 41
Lid geworden op: 30 nov 2005, 00:00

Bericht door Queentjeuh »

Anonymous schreef: ik ben hogeschool student,ik zou het niet doen,na 9maand ben je al heel erg veel verleerd,tenzij je je constant met het verkeer gaat bezighouden,op verkeersborden letten,... dan heeft het iets meer zin.

Ik heb flor conickx zijn editie geleerd en was er meteen door(wel veel werk,maar was tenminste duidelijk).Voor de auto toch.
Voor de moto heb ik uit een ander boek geleerd(dat op niet veel trok),voor de brommer uit hetzelfde boek.
Zat telkens 2jaar tussen,was steeds verbaast hoe weinig je er nog van weet,want in de praktijk heb je het meestal toch niet nodig.
greetz
Hogeschool student en dan ?

Ik ben toekomstig hogeschoolstudent en ben 5 maand op voorhand ' opt gemakske ' in mijn boeksken beginnen lezen. Eigelijk gewoon puur uit interesse ... . En héél veel van opgestoken. Maanden is het een vervanging van mijne flair en libelle geweest

Zolang je het niet aanvoelt als een verplichting denk ik dat niks kwaad kan met op voorhand te leren. Het hangt ook af van het feit of je iemand bent die alles in één keer leert of stuk per stuk. Ik denk dat je dit wel kan ondervinden op de schoolbanken ...



Queentjeuh
-xXx-
Inazuma
Berichten: 11360
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: Als ik nu studeer...

Bericht door Inazuma »

Anonymous schreef: ... is het dan wel verstandig?
Het is nooit onverstandig de wegcode te kennen.
Je komt waarschijnlijk ook wel eens buiten met de (brom)fiets of zelfs te voet
Plaats reactie