Hoe laat sluit het examencentrum?

Vraag hier tips en hulp van anderen.
curys
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 aug 2005, 00:00

Hoe laat sluit het examencentrum?

Bericht door curys »

tot wnr is da open voor u theorie te kunnen doen
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Beste,

Kijk op de site in het eerste hoofdstuk RIJBEWIJS WIE/WANNEER

Klik daar op PRAKTIJKEXAMEN / WAAR

Daar kun je de gegevens vinden van elk centrum.
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

In dieder geval veel succes gewenst en laat onze weten hoe het alfoopt.

Als je nog een code zou vragen, maak dan zeker de examens reeks per reeks. Er zijn daar meer vragen dan bij de ad randums
Kimmy
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 jun 2006, 00:00

te laat !!!

Bericht door Kimmy »

Ik had de theorie goed geblokt en veeeel geoefend op deze geweldige site en hoopte maar dat ik klaar was voor het examen. Dus trok ik vrijdagmiddag met toch wel veeel zenuwen rechtstreeks na mijn werk naar examencentrum in bree dat pas sloot om 16 uur. Dus nog tijd genoeg om er op tijd te geraken dacht ik, maar door die stomme stomme bussen die vaak te laat zijn, arriveerde ik maar pas om 16 uur aan de bushalte. En dan moest ik nog een stukje wandelen tot ik er was. Dat was ongeveer kwart na 4.
Ik vroeg nog of ik examen kon doen, maar ik was nét te laat
De meneer achter de balie zei dat het toch wel zo'n 45 minuten kon duren, en anders zou het dan 17 uur worden. Als ik er iets vroeger was geweest, had hij me misschien nog wel toegelaten.
Mega-teleurgesteld droop ik af. Nu wilde ik het nét proberen.
Nu ga ik er maandagmorgen zo vroeg mogelijk naartoe en kan ik hopelijk mijn examen wel doen, al is het dan maar te hopen dat ik nog alles weet. Ik ga het sowieso nog 'ns herhalen, en misschien ook maar opnieuw een sms'je sturen voor opnieuw het proefexamen dat alles nog goed in mijn kopke zit voor morgen want die code is jammergenoeg maar 2 dagen geldig.
En dan maar hopen da ik slaag, anders kan ik er voor de 3de keer heen.
Kimmy
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 jun 2006, 00:00

GESLAAGD !!!

Bericht door Kimmy »

En jahaaa, ditmaal was ik op tijd en kon ik het theoretisch examen afleggen en geslaagd van de eerste keer dankzij deze supersite. Slechts 3 overtredingen . Sommige vragen herkende ik meteen vanuit de oefenvragen en het proefexamen. Nu kan het échte werk pas beginnen !!!
Maar ook nog heeeeel veeeel lovende woorden voor het maken en vooral ook onderhouden van deze site. Een échte aanrader voor iedereen die zn rijbewijs wil en aangenaam en enorm duidelijk om leren.
Chapeau !!!
svenn
Berichten: 127
Lid geworden op: 31 dec 2005, 00:00

Re: GESLAAGD !!!

Bericht door svenn »

posting gewist door svenn
Plaats reactie