Ik zou graag mijn motorijbewijs gaan halen, omdat ik heb gehoord dat binnenkort de regelgeving tot het behalen van een rijbewijs voor een moto gaat veranderen.
Op de site staat nog steeds de oude regelgeving:
Leeftijd
Vanaf 18 jaar (-3 maanden) : Motor max. 25 KW en max 0,16 kW/kg.
Vanaf 21 jaar: Alle motors
Als ik nu voor mijn theorie ga, geldt dit dan nog, of ga ik onder de nieuwe regelgeving vallen en niet op m'n 21j (of misschien iets later zekers, naargelang wanneer ik m'n rijbewijs haal?) met vol vermogen kunnen rijden? (Ben binnen een week 19)
Alvast bedankt!
Motorijbewijs, nieuwe regelgeving?
-
GRO
- Administrator
Re: Motorijbewijs, nieuwe regelgeving?
Dan weet jij meer dan de nieuwe minister van de nieuwe regering die er nog altijd niet is.omdat ik heb gehoord dat binnenkort de regelgeving tot het behalen van een rijbewijs voor een moto gaat veranderen.
-
Gast
Dus daar is nog niets over beslist? Want ik weet dat dat een tijdje terug in het nieuws geweest is, maar of het ingevoerd is weet ik niet zeker.
-
Benny Stinkens
- Administrator
Er is op dit moment niets nieuws ingevoerd, we zijn steeds up to date tot en met vandaag.Gast schreef:Dus daar is nog niets over beslist? Want ik weet dat dat een tijdje terug in het nieuws geweest is, maar of het ingevoerd is weet ik niet zeker.
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
-
Gast
Oh ok, perfect dan.
Ik ga er toch eens werk van maken.
-
Inazuma
De Europese richtlijn opvolgen is echter een verplichting.
Het zal desnoods met een regering in lopende zaken moeten gebeuren.
Het zal desnoods met een regering in lopende zaken moeten gebeuren.