theorie examen auto

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Marijke D.H.

theorie examen auto

Bericht door Marijke D.H. »

-------Oorspronkelijk bericht-------

Van: marijke d.h.
Datum: 9-2-2011 16:54:33
Onderwerp: theorie examen auto

beste,

mijn verhaal:

Een 10 jaar geleden was mijn vriendin bezig aan het studeren om de theorie af te leggen voor de auto.
toen ze klaar was kwam ze bij mij aan de deur en zei ze dat ik maar me moest gaan, en dat het wel zou lukken (ondanks dat ik toen nog niets geleerd had). toen dacht ik er niet verder bij na en ging ik mee, met als gevolg dat zij geslaagd was en ik niet.
ik had juist 1 kleine fout teveel(toen was het nog het andere systeem).dus niet geslaagd.
hierdoor heb ik jaren niet durven meedoen aan het examen uit schrik dat ik weer niet geslaagd zou zijn.

Nu 10 jaar later en met een vriend en een dochter heb ik het dan toch eens geprobeerd, nadat ik gestudeerd had met de site van gratis rijbewijs online.be. dit gaf een goed overzicht van alle aspecten wat je moet kennen, alsook is alles duidelijk voorgesteld op de site.
Toen ik het examen ging afleggen had ik 40/50!! juist ééntje tekort!
maar toen heb ik ook nog eens de proefexamens opgevraagd via sms (deze hebben mij ook zeer goed geholpen), en zo heb ik dan de derde keer 42/50 behaald! en was ik dus geslaagd!!!! ik heb geen 45/50 maar ik ben er superfier op en zal de site zeker aanbevelen aan mensen die hun theorie gaan leren!

Dus laat je nooit meenemen naar een examen als je niet naar de site van rijbewijsonline gekeken hebt, want zo zie je maar.
had ik het de eerste wel gestudeerd met de site ,dan kon ik nu al 10 jaar met de auto!


groetjes,

Marijke
9400 Ninove