Niet geslaagd

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Gast

Niet geslaagd

Bericht door Gast »

Hoy,

Ik heb een hele week alle leerstof goed bestudeerd, iedere dag oefenvragen nauwkeurig gemaakt waar ik toch rond de 95% scoorde op sommige topics zelfs 100 %.

Helaas het mocht niet baten, 10 fouten :cry:
Waarbij de voorrang, stilstaan en de bevoegde personen me de nek omgedaan hebben.

Ik ben blij dat ik het examen gedaan heb zodat ik weet waar mijn zwaktes zitten maar toch sneu van dat ene puntje.

Het examen leek me overigens ook moeilijker dan de vragen die ik op de site gemaakt heb.
Jetson
Berichten: 215
Lid geworden op: 11 okt 2009, 16:36
Locatie: Antwerpen

Re: Niet geslaagd

Bericht door Jetson »

Je hebt toch wel de proefexamens voor 2,5 euro op deze site gemaakt en niet enkel de gratis oefenvragen he?
Als je op de proefexamens altijd slaagt, zie ik niet in hoe je op het examen kan buizen (tenzij je bv. een extreme stressaanval zou krijgen)...
Gast

Re: Niet geslaagd

Bericht door Gast »

Enkel de oefenvragen :? aangezien ik redelijk goed scoorde op de proefexamens van de rijschool. 41,48 /50
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: Niet geslaagd

Bericht door GRO »

Als je de leermethode van Gratis Rijbewijs Online volgt:
1. De theoriepagina's lezen
2. De gratis oefenvragen maken
3. Onze proefexamens maken 9reeks per reeksd en ad random
dan kom je elke echte examenvraag minstens tweemaal tegen.

Enkel op onze site de oefenvragen bij de hoofdstukken maken en proefexamens op een andere site is niet voldoende.
Je spaart zo uiteraard 2,5 euro voor een code uit, maar je moet wel opnieuw examen gaan doen.
bert.covens
Berichten: 4191
Lid geworden op: 13 sep 2009, 10:11
Locatie: hemiksem

Re: Niet geslaagd

Bericht door bert.covens »

Gast schreef:Enkel de oefenvragen :? aangezien ik redelijk goed scoorde op de proefexamens van de rijschool. 41,48 /50
41,5 is toch wel érg nipt hé.... Dan heb je mijns inziens nog wel wat studiewerk te doen.
Goed autorijden, betekent vooral ook aan anderen denken
Plaats reactie