geslaagd voor het theorie examen!

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Gast

geslaagd voor het theorie examen!

Bericht door Gast »

Van: kathleen.h.
Datum: 30-8-2010 2:13:22
Onderwerp: geslaagd voor het theorie examen!

Hey allemaal!


Al een paar jaar speelde de kwestie door mijn hoofd. Ga ik voor mijn rijbewijs of niet?
Ik hield de boot af omdat mijn vriendinnen er niks op tegen hadden om taxi voor mij te spelen. Maar... voor wat, hoort wat! Dus binnenkort is het mijn beurt om met mijn vrienden rond te toeren :)
Leren op jullie site gaat veel makkelijker dan door middel van een boek. Ik ben superblij dat dat me over de schreef heeft gehaald om mijn theoretisch examen op vrijdag 27 augustus af te leggen. Daverend op mijn benen haalde ik 44/50 binnen!


Groetjes!

Kathleen
2800 Mechelen
Amara Kromah

geslaagd voor het theorie examen!

Bericht door Amara Kromah »

Dag allemaal,
Ik heb eerder geleerd uit boeken (voor brommer) maar ik ben niet geslaagd ik dacht altijd dat het aan de manier van mijn leren lag.
Tot een vriend me aanraadde online is te proberen,ik ging dus online kijken en kwam op verschillende site terecht de meeste was betalen of onnuttig of onzin.
dus type ik in goolge 'gratis rijbewijs' en kwam uiteindelijk op deze site terecht en ik moet zeggen het is geweldig.
er zijn zoveel onderwerpen da ik niet eens wist van bestaan of dat die wel nuttig waren.
ik leerde en een week daarna ging ik mijn test afleggen (raar ma waar ) bijna alle vragen van de examen kon ik niet in mijn boek vinden of moest ik na zoeken terwijl bij de site staan ze vetgedrukt.
uiteindelijk verliep de test vlot en ik haalde

46/50 2 domme fouten en 2 wtf fouten. :wink:
Groetjes Kromah 8)

Ps deze site is de Max echte aanrader :wink: (ik ben het nu na al mijn vrienden aant doorsturen die gefaald zijn d.m.v van leren uit een boek want die zijn onvolledig en saai :roll: :p bij online als het saai wordt kan je gwn op internet XD)
:lol:
Plaats reactie