Geslaagd!

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Cédric
Berichten: 22
Lid geworden op: 02 aug 2010, 15:02

Geslaagd!

Bericht door Cédric »

Beginnen leren in een boekje,
Daarna overgeschakeld naar deze site ( werd trouwens aanbevolen door mijn neef ;) )

Ik had het demo-examen gedaan, maar ik stelde vast dat ik slechts 36/50 haalde met de theorie uit het boek te leren :shock: ...

Daarna heb ik alle theorie doorlopen per hoofdstuk en de vragen per hoofdstuk gemaakt.
Dan moest ik mee met mijn ouders op vakantie, daardoor heb ik eventjes niet kunnen leren, maar van zodra ik thuis was ben ik opnieuw alle vragen gemaakt per hoofdstuk.
Dat ging nog redelijk goed. Daarom heb ik eens geïnvesteerd in een code voor de proefexamens... Eerst alles per reeks, daarna ad random. Ik haalde scores nooit lager dan 46/50. Maar toen ik een testje deed via de KBC-site had ik plots maar 42 meer. Mijn zelfvertrouwen zakte een beetje weg, maar dat was eigenlijk helemaal niet nodig.
Toen ik voor de laatste keer een proefexamen op deze site gedaan had (50/50) voelde ik me weer goed. Dan zijn mijn ouders en ik (die wel nerveus was) naar Brugge gereden (omdat we er toch moesten zijn, maar dat heeft niet van belang :P ).
We zijn doorgereden om mijn theoretisch examen B te gaan doen...
Wat een drukte aan het loket, dat maakte me nog meer nerveus. Maar eenmaal achter de computer in de theoriezaal voelde ik me goed toen ik de eerste 4 proefvragen goed beantwoordde.
Dan beginnen aan het echte werk... 50 Vragen, het was echt gemakkelijk, ze waren de vraag nog aan het voorlezen en ik had al geantwoord :lol: . Je hebt daar precies veel meer tijd dan hier, daarom dat ik het daar zo gemakkelijk vond.
Al heb ik wel 3 foutjes gemaakt. 1 Fout omdat ik te rap op 'Volgende vraag' geduwd had :P. De andere 2 vragen vond ik wat onduidelijk op de foto.
Maar met 47/50 was ik heel erg blij en wil ik graag de mensen die deze site opgericht hebben bij deze bedanken voor hun prachtig werk! Het kost bloed, zweet en tranen om een site als deze uit de grond te stampen, dat weet ik uit ervaring, maar deze mensen hebben echt prachtig werk geleverd. Nogmaals bedankt, jullie verdienen dit! Er zijn niet veel mensen die zo'n project gratis zouden doen, servers kosten veel geld, en met het geld dat jullie overhouden van de sms'en betwijfel ik ofdat jullie de server wel kunnen betalen maar gelukkig hebben jullie ook nog sponsors :wink: . Maar ik moet hier stoppen met rond de pot te draaien :P.

Voor de laatse maal: chapeau met deze site, jullie maken vele mensen gelukkig, onder andere 2 nichten en 1 neef van mij. Nu behoor ik zelf tot de gelukkigen :mrgreen: .

BEDANKT!
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: Geslaagd!

Bericht door GRO »

Proficiat Cedric,
Ik haalde scores nooit lager dan 46/50. Maar toen ik een testje deed via de KBC-site had ik plots maar 42 meer. Mijn zelfvertrouwen zakte een beetje weg, maar dat was eigenlijk helemaal niet nodig.
Daarom raden wij iedereen aan die via Gratis Rijbewijs Online leert, om van andere sites weg te blijven omdat dit alleen maar voor verwarring kan zorgen.
Wij weten dat onze site 100% up-to-date is en er alles op staat wat je voor het examen moet kennen.
Je hebt (op het echte examen) daar precies veel meer tijd dan hier, daarom dat ik het daar zo gemakkelijk vond.
Al heb ik wel 3 foutjes gemaakt. 1 Fout omdat ik te rap op 'Volgende vraag' geduwd had . De andere 2 vragen vond ik wat onduidelijk op de foto.
Wij hebben moedwillig op Gratis Rijbewijs Online de antwoordtijd iets ingekort. Daarom hebben al veel jongeren hetzelfde gereageerd als jij. dat het tijdens het echte examen precies nog gemakkelijker is als op onze site.
Spijtig dat bij het echte examen soms onduidelijke foto's worden getoond
Cédric
Berichten: 22
Lid geworden op: 02 aug 2010, 15:02

Re: Geslaagd!

Bericht door Cédric »

Ja, bij de een vraag stond er of dat je in deze eenrichtingsweg aan beide kanten van de weg mocht parkeren...
Ik had 'Ja' geantwoord omdat de ruimte ertussen volgens mij wel meer dan 3 meter leek... Blijkbaar niet :P

Och ja, vrijdag mag ik mijn voorlopig rijbewijs gaan afhalen en beginnen oefenen :mrgreen:
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Re: Geslaagd!

Bericht door Benny Stinkens »


23.1. Elk stilstaand of geparkeerd voertuig moet worden opgesteld :
1° Rechts ten opzichte van zijn rijrichting

Indien het een rijbaan is met éénrichtingsverkeer, mag het evenwel langs de ene of langs de andere kant opgesteld worden.
2° Buiten de rijbaan op de gelijkgrondse berm of, buiten de bebouwde kommen, op eender welke berm.

Indien het een berm betreft die de voetgangers moeten volgen, moet langs de buitenkant van de openbare weg een begaanbare strook van ten minste 1,50 meter breed vrijgelaten worden.

Indien de berm niet breed genoeg is, moet het voertuig gedeeltelijk op de berm en gedeeltelijk op de rijbaan opgesteld worden.

Indien er geen bruikbare berm is, moet het voertuig op de rijbaan opgesteld worden.
Was het misschien een 2x2 met middenberm :?: want dat is wel een rijbaan met éénrichtingsverkeer waarop je niet links mag parkeren :idea:
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Cédric
Berichten: 22
Lid geworden op: 02 aug 2010, 15:02

Re: Geslaagd!

Bericht door Cédric »

Neen, dat was het niet...
Plaats reactie