Rijbewijs herdoen

Vragen over de leerstof i.v.m. het Rijbewijs B.
Joachim

Rijbewijs herdoen

Bericht door Joachim »

Goede middag samen...

Ik heb een moeilijke vraag...

Ik heb een jaar of 2 geleden een accident veroorzaakt in fout, ben op dit eigenste moment een rijverbod van 30 dagen aan het uitzitten en ik moet mijn theoretisch examen herdoen alvorens ik mijn rijbewijs terug krijg van meneer de rechter :(

Nu heb ik een vraagje

ik heb hier een aantal papieren thuisgestuurd gekregen van het parket in brugge, daarin staat dat ik dus mijn theorie moet herdoen, maar mijn vraag is nu of ik hier maar 1 kans voor heb?

Heeft iemand hier al ervaring mee? :(

groeten
GRO
Administrator
Berichten: 12763
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: Rijbewijs herdoen

Bericht door GRO »

ik heb hier een aantal papieren thuisgestuurd gekregen van het parket in brugge, daarin staat dat ik dus mijn theorie moet herdoen, maar mijn vraag is nu of ik hier maar 1 kans voor heb?
Je moet opnieuw slagen voor je theorie. Je mag zo vaan examen doen als je wil (1 keer per dag)
Dus eigenlijk volg je best de leermethode van deze site en dan slaag je vermoedelijk van de eerste keer
Gast

Re: Rijbewijs herdoen

Bericht door Gast »

maar ik heb maar 1 zo'n papier gekregeven van het parket, moet ik daar zelf kopietjes van nemen dan? Zit er eigenlijk wel nogal mee in dat ik niet geslaagd zal zijn de 1ste keer ;)
Inazuma
Berichten: 11361
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: Rijbewijs herdoen

Bericht door Inazuma »

Gast schreef:maar ik heb maar 1 zo'n papier gekregeven van het parket, moet ik daar zelf kopietjes van nemen dan?
Volg de uitleg in de papieren van het Parket !

Examencentra zijn overigens ook op de hoogte hoe ze dit moeten afhandelen.
Je bent niet de eerste die daarmee afkomt ...
Spring int Veld

Re: Rijbewijs herdoen

Bericht door Spring int Veld »

Je mag zoveel keer examen doen, als nodig.
Je moet je aanmelden op een examencentrum, samen met jou brief.
Als je slaagt, zullen we het afstempelen en brengen we het parket op de hoogte van jou slagen.
Als je niet slaagt, zal het document niet afgestempeld worden.

zo simpel is dat
Metallicdeth
Berichten: 154
Lid geworden op: 08 dec 2008, 21:37

Re: Rijbewijs herdoen

Bericht door Metallicdeth »

Als je je rijbewijs al een paar jaar hebt ken je je theorie, normaal gezien, toch ook wel redelijk? Je hebt praktijkervaring, dus je weet ook hoe te reageren. Het moet dan toch een stuk makkelijker zijn dan iemand zonder praktijkervaring?

In ieder geval: veel succes. Een ongeluk zit in een klein hoekje en kan iedereen gebeuren. (mits niet veel te hard gereden etc.).
Plaats reactie