brommerrijbewijs
-
dennis150
brommerrijbewijs
alsje op 15 maart verjaart kan je al voor je rijbewijs gaan
voor 1 januarie ik heb gehoort na 1 januarie dat je je praktijk moet doen klopt dat?
voor 1 januarie ik heb gehoort na 1 januarie dat je je praktijk moet doen klopt dat?
-
Stefan Peeters
- Administrator
Re: brommerrijbewijs
Wanneer je op 15 maart 2010 de leeftijd van 16 jaar bereikt, kan je vanaf 16 december 2009 je theoretisch examen afleggen.
Je voorlopig rijbewijs kan je pas krijgen op 15 maart 2010, je moet immers 16 jaar zijn.
Je praktisch examen kan je dan afleggen vanaf 15 april 2010, je moet minstens 1 maand het voorlopig rijbewijs bezitten.
Je mag ook maximaal 1 jaar oefenen met het voorlopig rijbewijs.
Je voorlopig rijbewijs kan je pas krijgen op 15 maart 2010, je moet immers 16 jaar zijn.
Je praktisch examen kan je dan afleggen vanaf 15 april 2010, je moet minstens 1 maand het voorlopig rijbewijs bezitten.
Je mag ook maximaal 1 jaar oefenen met het voorlopig rijbewijs.
Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit
(J. Cruijff)
-
dennis150
moet je dan een praktich examen doen ofniet?
hoeveel zal me dat kosten?
hoeveel zal me dat kosten?
-
Stefan Peeters
- Administrator
Je moet inderdaad een praktisch examen afleggen. Dit is enkel op een afgesloten terrein.
De prijs is 10 euro.
De prijs is 10 euro.
(J. Cruijff)
-
Gast
ah merci mr je moet geen praktijk lessen doenxantingo schreef:Je moet inderdaad een praktisch examen afleggen. Dit is enkel op een afgesloten terrein.
De prijs is 10 euro.
want ik heb gelezen dat het vanaf 1 januarie zo'n 260 euro kost voor praktijk en teoretisch
-
Stefan Peeters
- Administrator
Gast schreef:want ik heb gelezen dat het vanaf 1 januarie zo'n 260 euro kost voor praktijk en teoretisch
(J. Cruijff)
-
Gast
op een ander forum w8 zal ng een zoekenxantingo schreef:Gast schreef:want ik heb gelezen dat het vanaf 1 januarie zo'n 260 euro kost voor praktijk en teoretischWaar heb je dat gelezen
-
Gast
hier heb je hetGast schreef:op een ander forum w8 zal ng een zoekenxantingo schreef:Gast schreef:want ik heb gelezen dat het vanaf 1 januarie zo'n 260 euro kost voor praktijk en teoretischWaar heb je dat gelezen
je moet nr het filmpje kijken en die tekst eens lezen
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/b ... bewijs.xml
-
de rijprof
Dat is in Nederland, niet in België !
-
GRO
- Administrator
Het grote probleem met google.
Iemand tikt bijvoorbeeld 'rijbewijs' in en google geeft een reeks Hollandse en Vlaamse sites.
Belgische jongeren gaan niet na of ze op een site uit Nederland bezig zijn en leren regels verkeerd aan.
Iemand tikt bijvoorbeeld 'rijbewijs' in en google geeft een reeks Hollandse en Vlaamse sites.
Belgische jongeren gaan niet na of ze op een site uit Nederland bezig zijn en leren regels verkeerd aan.
-
Inazuma
Of je leert rijden bij de rijschool en gaat via de rijschool examen afleggen, dan kan het examen meteen vanaf 16 jaar.xantingo schreef:Je praktisch examen kan je dan afleggen vanaf 15 april 2010, je moet minstens 1 maand het voorlopig rijbewijs bezitten.