vakbekwaamheid??????????
-
GRO
- Administrator
Re: vakbekwaamheid??????????
De theorie voor vakbekwaamheid staat niet op deze site. Je vindt deze in het aangepaste handboek 'vakbekwaamheid C' of 'vakbekwaamheid D' dat in de rijscholen verkrijgbaar is.
De vragen die gesteld worden gaan over de theorie die in dat handboek staat.
HOE EEN RIJBEWIJS C BEKOMEN
De vragen die gesteld worden gaan over de theorie die in dat handboek staat.
HOE EEN RIJBEWIJS C BEKOMEN
-
Stefan Peeters
- Administrator
Wil jij het op de site plaatsen? Wij hebben er de tijd niet voor...
Wanneer je het handboek van Wees Wegwijs (Vakbekwaamheid C) goed doorneemt en je kan de de oefenvragen en case-study's op die je in het boek vindt foutloos oplossen, ben je zeker voldoende voorbereid op het theoretisch examen vakbekwaamheid.
Wanneer je het handboek van Wees Wegwijs (Vakbekwaamheid C) goed doorneemt en je kan de de oefenvragen en case-study's op die je in het boek vindt foutloos oplossen, ben je zeker voldoende voorbereid op het theoretisch examen vakbekwaamheid.
Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit
(J. Cruijff)
-
Gast
Chapitre 1 : La logistique
1 Quel est le rôle du conducteur dans la concurrence ....
(Tekst verwijderd door GRO)
1 Quel est le rôle du conducteur dans la concurrence ....
(Tekst verwijderd door GRO)
-
Gast
ben de boek gaan kopen 30euro
doe het in het frans
de vragen hierboven zijn de antwoorden voor het eerste hoofdstuk
voor de mondelinge proef er zijn 7 hoofdstukken
wil ze wel op de site plaatsen maar wat krijg ik er voor terug.
toch simpel koop de boek kopieer hem en plaats hem op de site
30euro is echt wel duur en niet gratis....
doe het in het frans
de vragen hierboven zijn de antwoorden voor het eerste hoofdstuk
voor de mondelinge proef er zijn 7 hoofdstukken
wil ze wel op de site plaatsen maar wat krijg ik er voor terug.
toch simpel koop de boek kopieer hem en plaats hem op de site
30euro is echt wel duur en niet gratis....
-
bert.covens
Gast schreef: wil ze wel op de site plaatsen maar wat krijg ik er voor terug.
Deze website wordt net door VRIJWILIGERS beheerd, meen ik te mogen weten.... Chapeau trouwens voor de mensen die hier voor en achter de schermen hun tijd in willen steken om anderen te helpen. Wat je ervoor terugkrijgt? In 't beste geval een woordje van apreciatie van een kandidaat rijbewijs C denk ik.
Goed autorijden, betekent vooral ook aan anderen denken
-
GRO
- Administrator
Zo simpel is dat helemaal niet.toch simpel koop de boek kopieer hem en plaats hem op de site
Auteurs werken maanden om een boek te schrijven. Zij hebben daarop auteursrecht.
Denk je dat het zo simpel is om dan dat boek effe te gaan kopieren en op het internet te zetten?
Gratis Rijbewijs Online wil ook niet dat de teksten van deze site zomaar door anderen worden gekopieerd. Wijzelf zullen dus ook niet zomaar het werk van andere auteurs stelen en op onze site zetten.
Alle hoofdstukken en teksten op deze site zijn door ons geschreven, hebben een eigen structuur en leermethode. Juist omdat andere uitgevers (Wees Wegwijs, Van In, New Traffic Books ...) weten dat wij hun werk en teksten niet stelen, werken ze met ons samen. Dat willen wij zo houden.
-
Benny Stinkens
- Administrator
En wij hebben ons trouwens nog nooit afgevraagd wat we er voor terug krijgenwil ze wel op de site plaatsen maar wat krijg ik er voor terug.
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
-
Gast
hallo 2.50 voor een sms percies of julie niets verdieneBenny Stinkens schreef:En wij hebben ons trouwens nog nooit afgevraagd wat we er voor terug krijgenwil ze wel op de site plaatsen maar wat krijg ik er voor terug.
-
Benny Stinkens
- Administrator
Ik zelf heb met die 2.50 euro niets te makenGast schreef:hallo 2.50 voor een sms percies of julie niets verdieneBenny Stinkens schreef:En wij hebben ons trouwens nog nooit afgevraagd wat we er voor terug krijgenwil ze wel op de site plaatsen maar wat krijg ik er voor terug.
Dus ik verdien er inderdaad niet aan
De rest van de uitleg over de 2.5 euro die trouwens niemand verplicht is om te betalen laat ik aan GRO over
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
-
GRO
- Administrator
@ Gast
- Up-to-date theorie diverse rijbewijzen = gratis
- Oefenvragen bij de hoofdstukken = gratis
- Helpforum = gratis
- Een proefexamen = gratis
Alleen als je daarbovenop nog extra proefexamens wilt maken, is een code van 2,5 euro nodig.
In die 2,5 euro zit:
- 21 % BTW (voor de staat)
- de kosten om met één verkort nummer (3411) te kunnen werken voor alle operatoren.
- de kosten die jij betaalt aan Proximus, Base, Mobistar om je code aan te vragen
- de kosten voor Proximus, Base, Mobistar aanrekent voor het verzenden van de code naar jou
- de kosten voor Storedesk, de firma die de codes aanlevert
- Up-to-date theorie diverse rijbewijzen = gratis
- Oefenvragen bij de hoofdstukken = gratis
- Helpforum = gratis
- Een proefexamen = gratis
Alleen als je daarbovenop nog extra proefexamens wilt maken, is een code van 2,5 euro nodig.
In die 2,5 euro zit:
- 21 % BTW (voor de staat)
- de kosten om met één verkort nummer (3411) te kunnen werken voor alle operatoren.
- de kosten die jij betaalt aan Proximus, Base, Mobistar om je code aan te vragen
- de kosten voor Proximus, Base, Mobistar aanrekent voor het verzenden van de code naar jou
- de kosten voor Storedesk, de firma die de codes aanlevert