Gebuisd- door de zenuwen

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
Tommy

Gebuisd- door de zenuwen

Bericht door Tommy »

Mja...
Ik ben enorm teleurgesteld in mezelf. Iedereen die al bij mij in de wagen heeft gezeten vinden me meer dan capabel om met de wagen rond te rijden.
Ik had eergisteren op het examen dan ook geen enkele reden toe om zenuwachtig te zijn... En toch.. Ik was zo zenuwachtig dat ik zowat alles verkeerd deed...
Na het examen, ging echter alles weer vlot...

Nu dat ik weet waaraan ik me kan verwachten zal ik de volgende keer alvast minder zenuwen hebben en dus meer slaagkans. Het enige wat me stoort is dat ik pas terug kan gaan om te proberen op de 20ste oktober.

Ik had echt een van de makkelijkste routes ooit, maar ik kreeg m'n zenuwen niet onder controle.
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

@ Tommy,

Dat is natuurlijk pech hebben. maar troost je, je bent niet de eerste die dat overkomt.

Volg tegen je volgende examen eens de raad van ons praktijkboek P. 50 tot 52 "JE HEBT VEEL TE VEEL LAST VAN ZENUWEN"
Nogal wat jongeren hebben me laten weten dat het echt helpt.

DOWNLOAD ONS PRAKTIJKBOEK NAAR JE COMPUTER
MatthiasButtiens
Berichten: 57
Lid geworden op: 16 jan 2008, 14:32
Locatie: Wespelaar (Haacht)

Bericht door MatthiasButtiens »

Volledig juist, dat helpt echt wel. Ik heb de eerste keer ook een fout gemaakt door de zenuwen waardoor ik gebuisd was. De tweede keer liep het echter helemaal vlot, waarschijnlijk ook omdat je weet wat je kan verwachten.

Veel succes!
Plaats reactie