Theorie Rijbewijs A

Vragen i.v.m. andere rijbewijzen.
Plaats reactie
Kurre

Theorie Rijbewijs A

Bericht door Kurre »

Beste,

Ik ben bezig met mijn theorie voor Rijbewijs A, maar ik moet eerst de volledige theorie van rijbewijs B kennen. Onderwerpen als "Lichten & Claxon, Lading en Voertuigen: wat moet aanwezig zijn.." binnen de theorie voor B-rijbewijs, moet dit gekend zijn om je theorie-examen voor moto af te leggen? Zijn die onderwerpen relevant voor Rijbewijs A? Of mag ik die gewoon overslaan en overgaan tot de andere onderwerpen?

Danku...
GRO
Administrator

Bericht door GRO »

Beste,

Wettelijk moet je voor rijbewijs A ook de volledige wegcode kennen.

Omdat velen die voor rijbewijs A gaan ook al een rijbewijs B hebben, hebben we op de site een speciale cursus gemaakt waarop de extra leerstof A staat (vb i.v.m. helmen etc...) en een samenvatting van B.

Als je dat heel goed kent, is dat normaal gezien voldoende.
Kurre

Bericht door Kurre »

eugeen schreef:Beste,

Wettelijk moet je voor rijbewijs A ook de volledige wegcode kennen.

Omdat velen die voor rijbewijs A gaan ook al een rijbewijs B hebben, hebben we op de site een speciale cursus gemaakt waarop de extra leerstof A staat (vb i.v.m. helmen etc...) en een samenvatting van B.

Als je dat heel goed kent, is dat normaal gezien voldoende.
Welja, wat ik eigenlijk wou weten, is of dat dergelijke theorievragen omtrent lichten, claxon en lading voor voertuigen gesteld worden op een examen voor rijbewijs A? Ik veronderstel van niet, maar ik wil toch op m'n hoede zijn voor het examen....
GRO
Administrator

Bericht door GRO »

Men vraagt normaal gesproken niet tijden het examen A hoever de lading van een auto vooraan mag uitsteken etc...
Kurre

Bericht door Kurre »

merci eugeen, ik ben geslaagd met 45/50! welbedankt! ;)
Plaats reactie