voorlopig rijbewijs A behalen

Vragen i.v.m. andere rijbewijzen.
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Ik heb even contact opgenomen met een grote rijschool en men heeft daar gezegd dat:

1. Als je 6 uur hebt gevolgd, je een voorlopig rijbewijs kan gaan afhalen om dan zelf verder te oefenen

2. Een instructeur kan iemand het advies geven eerst nog wat extra uur te volgen als hij werkelijk ziet dat het niet gaat.

De leerling is niet verplicht dat advies in te willigen.
Als een instructeur dat doet, mag je er zeker van zijn dat hij dat in het belang van de leerling doet. Een leerling overschat vaak zijn eigen kunnen.
Christophe

voorlopig rijbewijs A behalen

Bericht door Christophe »

Ik ga binnenkort lessen volgen voor een rijbewijs A(beperkt), een vriend van mij heeft dit ook gedaan en wou na de zes uur rijlessen reeds een voorlopig rijbewijs gaan halen en later vervolmaken met extra lessen maar de rij-instructeur van de rijschool zei dat hij eerst extra lessen moest nemen nà de reeds afgelegede 6 uur, omdat naar zijn mening mijn vriend niet voldoende had geleerd tijdens de lessen. Heeft de rij-instructeur hier inderdaad het recht toe, want het klinkt toch een beetje als geldklopperij dan ,naar mijn mening?

Vriendelijke Groeten,

Christophe
Christophe

Bericht door Christophe »

Beste Eugeen,

bedankt voor je snel en duidelijk antwoord! Bent u toevallig uit het Antwerpse en zoja, wat is de naam dan van de door jouw gecontacteerde rijschool?(als ik zo indiscreet mag zijn om dit te vragen )

Vriendelijke Groeten,

Christophe
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Ik ben van Begijnendijk

Ik heb gebeld naar DE DEMER (Aarschot / Diest)
Plaats reactie