hoeveel keer proberen?

Vragen i.v.m. andere rijbewijzen.
gast
Berichten: 1070
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:00

hoeveel keer proberen?

Bericht door gast »

hoi,
nog één vraagje. ik ben zo doodzenuwachtig voor morgen, en heb zoveel schrik om te buizen, dus zit ik plots met de vraag in mn hoofd: hoeveel keer mag ik proberen?

pfff, ik ga echt dooooood van de spanning
SavaB
Berichten: 12
Lid geworden op: 16 jun 2006, 00:00

Bericht door SavaB »

ik ben dus &quotgast&quot, ik had me vergeten in te loggen
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

Je theorie-examen voor een bepaalde categorie mag je één keer per dag afleggen, zo dikwijls als je wil, zonder dat je naar de rijschool hoeft te gaan.

Er is dus geen reden om je ongerust te maken: als je één of een paar keren mislukt, is er niets verloren.

Maar als je ersntig met de methode van deze site gestudeerd hebt, is de kans dat je niet zou lukken verwaarloosbaar klein.
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Beste,

Als het is zoals je eerder schreef, dat je de theorie goed geleerd hebt en de proefexamens kunt maken, dan moet je geen zenuwen hebben.

Hoeveel mensen hebben hier al niet gepost dat ze van de eerste keer geslaagd zijn. Waarom zou jij dat niet kunnen.
SavaB
Berichten: 12
Lid geworden op: 16 jun 2006, 00:00

Bericht door SavaB »

thx

is er ook een verplichte wachttijd tot het praktijkexamen? als ik mijn voorlopig rijbewijs A3 krijg aan het gemeentehuis, mag ik dan buitenstappen en zeggen &quotvoila, en vanavond doe ik mijn praktijk examen&quot?
Bertje
Berichten: 491
Lid geworden op: 03 apr 2006, 00:00
Locatie: Lier

Bericht door Bertje »

SavaB schreef: is er ook een verplichte wachttijd tot het praktijkexamen? als ik mijn voorlopig rijbewijs A3 krijg aan het gemeentehuis, mag ik dan buitenstappen en zeggen &quotvoila, en vanavond doe ik mijn praktijk examen&quot?
Neen, in de eerste plaats omdat examencentra 's avonds niet open zijn en in de tweede plaats omdat je een minimumperiode met je voorlopig rijbewijs moet rondrijden. Voor model 3 is dit 9 maanden.
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

Quote: Voor model 3 is dit 9 maanden.
Model 3 voor rijbewijs A3
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Plaats reactie