Beste,
Graag zou ik mijn BE halen binnen termijn,
ik ben al mijn voorlopig rijbewijs gaan halen bij de gemeentelijke politie.
Maar wat moet ik eigenlijk juist doen als examen, ik vind dit namelijk niet direkt terug.
Is dit het theoretische examen terug? (heb mijn B al 7 jaar)
En welke praktische proeven moet ik doen?
De voorwaarden ivm het voertuig vond ik al in dit forum, maar de test zelf niet.
Alvast bedankt voor de reakties !!!
Raf
Rijbewijs BE
-
hoffman
Rijbeswijs BE
ik ben al 3 jaar aan het rijden met aanhanger 2T, ik ben nu ook voor mijn BE aan het gaan, wel met rijlessen, kost me een kleine 30.000 bef
ik vind het heeeeeel nuttig dat ik die lessen nogmaals neem. de instrukteur weet goes waar hij moet op letten op zulk een "ervaren" chauffeur.
Jij moet geen theoretisch examen meer afleggen.
enkel praktijk maneuvers + op de weg.
let wel praktijk is gene zever zalle
ik heb de woensdag examen en ik zou begot ni durven zeggen dat ik er ga doorzijn
ik vind het heeeeeel nuttig dat ik die lessen nogmaals neem. de instrukteur weet goes waar hij moet op letten op zulk een "ervaren" chauffeur.
Jij moet geen theoretisch examen meer afleggen.
enkel praktijk maneuvers + op de weg.
let wel praktijk is gene zever zalle
ik heb de woensdag examen en ik zou begot ni durven zeggen dat ik er ga doorzijn
-
Benny Stinkens
- Administrator
-
Jozef
- Medewerker
Surf naar http://www.goca.be/.Haal diep adem en wacht geduldig tot die erbarmelijke introflash ophoudt.Kies Nederlands.Kies in het menu bovenaan "Rijbewijs".Kies in het menu links "Categorie E", "Praktijkexamen", "Inhoud".Klik op "Verloop van het praktijkexamen".Succes ermee!Raf B schreef: welke praktische proeven moet ik doen?