Fileparkeren.

Vragen over de leerstof i.v.m. het Rijbewijs B.
raolo

Fileparkeren.

Bericht door raolo »

Hallo.

Ik oefen het fileparkeren op een oefenterrein in munsterbilzen.
Daar is best wel weinig plaats maar naar paar keer oefenen lukt het me nu wel moeiteloos om ertussen te komen.

Nu is mijn vraag moet ik voor het praktijkexamen ook fileparkeren (tussen 2 auto's ofjah denkbeeldige auto's) of gewoon parkeren achter een auto want dit is natuurlijk veeel makkelijker.

Het praktijkboek kan ik niet downloaden omdat ik en iedereen in ons huis een Nederlandse gsm heeft dus die smsjes komen niet aan ofzo is er geen andere manier om dit te krijgen?

mvg Roel Kessels
Inazuma
Berichten: 11360
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: Fileparkeren.

Bericht door Inazuma »

raolo schreef:Nu is mijn vraag moet ik voor het praktijkexamen ook fileparkeren (tussen 2 auto's ofjah denkbeeldige auto's) of gewoon parkeren achter een auto want dit is natuurlijk veeel makkelijker.
Je moet ACHTER een andere auto parkeren.
Je krijgt daarvoor eigenlijk veel plaats .

Het praktijkboek kan ik niet downloaden omdat ik en iedereen in ons huis een Nederlandse gsm heeft dus die smsjes komen niet aan ofzo is er geen andere manier om dit te krijgen?
Heb je geen vrienden met een GSM bij een Belgische operator :?:
Gast

Bericht door Gast »

Heb je geen vrienden met een GSM bij een Belgische operator
Niet veel maar dan ga ik maar eens naar de buren :P om ff een smsje te sturen.

Woon namelijk stukje over de grens en zit in Nederland op school en me vrienden wonen ook bijna allemaal in nederland.
Je moet ACHTER een andere auto parkeren.
Je krijgt daarvoor eigenlijk veel plaats .
Dat is fijn dan zal dat wel goedkomen..
Stefan Peeters
Administrator
Berichten: 4321
Lid geworden op: 16 aug 2007, 11:37
Locatie: Wechelderzande

Bericht door Stefan Peeters »

Je kan ook de praktijk cd-rom kopen bij de rijscholen, of het boek afhalen bij een Fortis-kantoor wanneer je daar een jongerenrekening hebt (of opent)...
Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit 8) (J. Cruijff)
Gast

Bericht door Gast »

Je kan ook de praktijk cd-rom kopen bij de rijscholen, of het boek afhalen bij een Fortis-kantoor wanneer je daar een jongerenrekening hebt (of opent)...
Ook heb ik een jongerenrekening bij snsbank in nederland :P haha.
maar ik ga wel eens naar de buren of vraag of 1 van me ouders bij fortis dat praktijkboek kan halen.

Groeten Roel Kessels
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

vraag of 1 van me ouders
Alleen jongeren die een jongerenrekening hebben krijgen het.
Plaats reactie