Rijbewijs A3 behalen !!!

Vragen over de leerstof i.v.m. het Rijbewijs B.
Christina2991

Rijbewijs A3 behalen !!!

Bericht door Christina2991 »

Ik heb pas de oké gekregen van mijn ouders om mijn rijbewijs te halen.
Ik ben dan ook al een paar dagen aan het studeren op deze site.
Nu heeft een vriendin van mij dit examen woesdag afgelegd en ze zei
mij dat de vragen anders worden voorgesteld dan op deze site.
Zo krijg je echte situaties i.p.v tekeningen op de voorangsregels.
Zoals je wel kan raden was ze er niet door. En nu zou ik toch graag weten hoe die vragen er dan wel precies uitzien. En zijn ze dan wel te vergelijken met de proefexames waar je moet voor betalen!!

Elvast bedankt,

Chrissy!!
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Op onze site staan een heleboel foto's met echte verkeerssituaties en verkeerssituaties die getekend zijn.

Dat je vriendin er niet door is omdat er tijdens het examen een andere afbeelding van een auto of bromfiets staat, dat zal wel niet de reden zijn hé.

Lees eens even onder de reacties: "Ik heb mijn examen gedaan" hoeveel jongeren die examen hebben afgelegd van de eerste keer geslaagd zijn. En hoeveel jongeren hebben al niet geschreven dat de vragen tijdens het echte examen quasi hetzelfde waren als bij het proefexamen hier?

Slagen voor het examen doe je alleen als je de theorie grondig leert en de oefenvragen en proefexamens maakt. En als je de regels kent, dan heeft het geen belang of tijdens het examen een auto rood of groen is ofwel getekend is.
Zo krijg je echte situaties i.p.v tekeningen op de voorangsregels.
Ik vermoed dat uw vriendin op onze site enkel de oefenvragen van de voorrang heeft gemaakt en geen proefexamens, want daar gebruiken we inderdaad tekeningen. Maar tijdens het PROEFEXAMEN zijn de meeste vragen over voorrang met foto's van echte verkeerssituaties.

Veel succes
Inazuma
Berichten: 11360
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: Rijbewijs A3 behalen !!!

Bericht door Inazuma »

Christina2991 schreef:Zo krijg je echte situaties i.p.v tekeningen op de voorangsregels.
Je krijgt op onze site zeer zeker OOK echte voorrangssituaties voorgeschoteld als foto, naast de tekeningen.

Eigenlijk zijn de foto's meestal gemakkelijker "op te lossen" dan de tekeningen.
Met de tekeningen kunnen namelijk meer complexe vragen gesteld worden dan je op een foto geïllustreerd krijgt.

Zoals je wel kan raden was ze er niet door.
Eerlijk gezegd twijfel ik er dan zeer sterk aan dat dit aan de tekeningen ligt ...

Kijk :
Niemand is verplicht om onze site te gebruiken om de theorie te leren.
Als je je er niet goed bij voelt : haal bij de rijschool een goed, recent leerboek.
Even goeie vrienden ...
Plaats reactie