A3 brommer examen

Vragen i.v.m. andere rijbewijzen.
Wallaert Filip

A3 brommer examen

Bericht door Wallaert Filip »

Hallo, ik ga mijn brommer A3 examen afleggen, is het voldoende als ik alleen de vragen van RIjbewijs A3 Bromfiets afleg, of zou ik het best alle hoofdstukken eens bekijken?

P.s.: moet ik na het behalen van mijn theorie meteen de praktijk doen of hoe zit dat nu precies?
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Beste,
Quote: is het voldoende als ik alleen de vragen van RIjbewijs A3 Bromfiets afleg, of zou ik het best alle hoofdstukken eens bekijken
Als dat voldoende zou zijn, denk je dan niet dat iedereen 40/40 zou halen?

Het antwoord is dus NEEN.

Voor rijbewijs A3 komen 75% van de vragen uit alle andere reeksen op deze site.
De vragen A3 op onze site zijn nog enkele extra vragen die specifiek over de bromfiets gaan.
Quote: zou ik het best alle hoofdstukken eens bekijken
Je zou best beginnen met die hoofdstukken niet alleen eens te bekijken maar ook te leren. Als je er een beetje tijd in steekt zal je vlug merken dat het eigenlijk niet zo moeilijk is.

Als je alle hoofdstukken geleerd hebt en de oefenvragen van elk hoofdstuk kent, dan kan je, als je nog tijd over hebt, de vragen A3 ook nog eens vlug bekijken.

Veel succes.
gast
Berichten: 1070
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:00

Bericht door gast »

&quoteugeen&quot schreef:Beste,
is het voldoende als ik alleen de vragen van RIjbewijs A3 Bromfiets afleg, of zou ik het best alle hoofdstukken eens bekijken
Als dat voldoende zou zijn, denk je dan niet dat iedereen 40/40 zou halen?

Het antwoord is dus NEEN.

Voor rijbewijs A3 komen 75% van de vragen uit alle andere reeksen op deze site.
De vragen A3 op onze site zijn nog enkele extra vragen die specifiek over de bromfiets gaan.
zou ik het best alle hoofdstukken eens bekijken
Je zou best beginnen met die hoofdstukken niet alleen eens te bekijken maar ook te leren. Als je er een beetje tijd in steekt zal je vlug merken dat het eigenlijk niet zo moeilijk is.

Als je alle hoofdstukken geleerd hebt en de oefenvragen van elk hoofdstuk kent, dan kan je, als je nog tijd over hebt, de vragen A3 ook nog eens vlug bekijken.

Veel succes.
Plaats reactie