Voilà , zo moet datAnonymous schreef: Resultaat: Geslaagd! Het was wel mijn tweede keer. Maar deze keer had geen enkele fout!! Er stond niets op mijn blad en hij heeft nooit iets opgeschreven.
Proficiat
ProficiatRaged schreef:geslaagd!
Enig opmerking:
1. Bediening Voertuig: Onvoldoende
1.8 Zichtbaarheid
Had de ontwaseming wss wa te laat aan gezet en niet helemaal zoals het hoort maarja :p
ProficiatManuvdv schreef: Misschien dus handig voor mensen die het praktijkexamen moeten doen: leer parkeren op een steile helling!
Ook achteraanaxel schreef:Ben na de eerste en voor de tweede er tussen geraakt. Erop gelet om afstand te houden.
Vrachtwagens rijden op jouw teller tussen de 90 en de 100 km/u.Examinator zei: niet geslaagd. Heeft toen gezegd dat hele gedoe met vrachtwagens mijn fout was, ik had oprit sneller moeten rijden om hen voor te zijn. Toen ik zei dat ik speciaal 70 had gereden omwille van de zeer scherpe bochten, werd hij kwaad en begon te roepen dat ik er niets van snapte. Na die bochten moest ik versnellen, wat ik nochtans gedaan had, maar niet tot 120.
Ik stel me zelfs stevige vragen omtrent de wettelijkheid van de plaatsing van dergelijke borden op die plaats ... maar dat is hier niet aan de orde.Bij de borden 50 op afrit Mechelen-Noord had ik volgens hem vertraagd tot 45 km/u wat daar sociaal totaal onwenselijk is, en gevaarlijk volgens hem.
Dat is toch een goed overzichtelijke oprit.Dan oprit terug richting Antwerpen mocht ik niet vertraagd zijn aan voorrangsbord, aangezien we konden zien dat er niemand af kwam.
Dat is daar een perfect aanvaardbare snelheid.Ook in begin reeds had ik te traag gereden, in straat naar Kontich-centrum waar 50 mag, reed ik 45 en dat was in zijn ogen te traag.
Dat moet, kan, en mag ook niet altijd.te traag rijden (ik reed niet overal de max snelheid).
Dat kan daar wel eens gebeuren - veel zijstraatjes.Ik had in het begin ook een voorrang te verlenen bord gemist, wat ik sterk betwijfelde, en vroeg dan ook waar. Ergens in Kontich maar de straatnaam wist hij niet. Een klein straatje zei hij.
En dat is achteraf ook niet meer vaststelbaar.Ook merkten we alcoholgeur bij de examinator. Dronken was hij niet, zo leek het toch niet, maar ik vraag mij wel af of dit mag. Goede voorbeeld is dit toch ook niet.
Je moet je hoofd nu ook niet meteen laten hangen.In elk geval is de zin om auto te rijden voorlopig volledig weg.
Het is mogelijk dat je dezelfde examinator opnieuw krijgt.Als ik de moed krijg om het nog eens opnieuw te doen hoop ik dat dezelfde examinator (examinator ***, zijn naam kennen we niet) niet meer kan. Is het bij elk examen dat je teruggaat een andere examinator? Of kan het ook dezelfde zijn?
Nadrukkelijk kijken als er voldoende overzicht is op de situatie; vertragen tot je voldoende overzicht hebt; indien nodig stoppen.Nog een vraagje: hoe kan je laten zien op examen dat je een voorrang te verlenen bord hebt gezien. Ik dacht door te vertragen, en zonodig te stoppen. Of is dit verkeerd?
Bedankt voor uw reacties. Ik had nooit gedacht dat examen in Kontich zo zou verlopen.Inazuma schreef:Straf verhaal ...
Bij problemen of indien iemand zich onterecht behandeld voelt tijdens het examen :
Van de Goca-website :
Indien u klachten hebt, wendt u zich onmiddellijk tot de hoofdexaminator. Dit is de eenvoudigste en snelste methode omdat u zich ter plaatse bevindt en het geschil onmiddellijk kan worden behandeld.
Zo u niet tevreden bent met het gegeven gevolg wendt u zich zonder verwijl tot de directie van de instelling waarvan het examencentrum afhangt (het liefst per telefoon).
Een geschil kan tenslotte ook steeds aanhangig worden gemaakt bij de Federale Overheidsdienst Mobiliteit en Vervoer - "City Atrium" - Vooruitgangstraat 56 - 1210 Brussel.
Bovendien zijn er in elk centrum speciale brievenbussen voorzien waarin u zowel klachten als suggesties kan deponeren. De inhoud van deze brievenbussen wordt regelmatig nagezien om passende regelingen te kunnen treffen.
Niets zeggen lost echter helemaal niets op.axel schreef:Ik weet dat je klacht kan neerleggen, maar wat haalt het uit.
Daar mag / moet je inderdaad van uit gaan.Zal er maar van uitgaan dat het merendeel zijn job wel ernstig doet.