Dit zou ik ten stelligste afraden op een trekkend voertuig en zeker voor de voorwielen.digital schreef: -Opnieuw ingesneden banden mogen wel op vrachtwagens gebruikt worden.
Bij een oplegger of aanhangwagen (afhankelijk nog van type aanhangwagen) kan je dat mischien proberen als je graag, op soms gevaarlijke plaatsen, aan de kant staat met een lekke band of klapband.
Hier stel ik mij de vraag of ze eigenlijk wel weten wat ze willendigital schreef: -Snelheidsbegrenzer verplicht voor MTM > 12 ton.
Binnenkort worden vrachtwagens ingehaald door landbouwvoertuigen.digital schreef: -Snelheid op een gewone weg voor vrachtauto MTM > 7,5 ton: 60 km/u..
digital schreef: -Onderlinge minimumafstand tussen 2 zware en lange voertuigen
digital schreef: -Algemeen inhaalverbod MTM > 7,5 ton bij regen op volgende wegen: autosnelweg, autoweg, tenminste 2x2 met middenberm, tenminste 2x2 zonder middenberm.
Oeps, dringend campagne lanceren want niemand weet dat nog.digital schreef: -Slepen van kermisvoertuigen mogen niet rijden op autoweg.
Is dit niet voor alle voertuigen van toepassing?digital schreef: -Parkeerlicht verboden voor voertuigen lengte > 6 m en breedte > 2 m.
Ik denk dat dit eerder afhankelijk is van soort en hoeveelheid ADR produkten in het voertuig aanwezig.digital schreef: -Vervoer van gevaarlijke stoffen: ADR-getuigschrift verplicht wanneer MTM > 3,5 ton.
Ik dacht 10 uur i.v.m.digital schreef: -Binnen de bebouwde kom voor MTM > 7,5 ton: max 8 uur parkeren toegestaan.
digital schreef: -Rij- en rusttijden