L-sticker waar teverkrijgen ?
-
Thumpstar50cceke
L-sticker waar teverkrijgen ?
Hallo ik ben op zoek achter die L-sticker voor achteraan op men brommer nu ik men voorlopig heb. Weet iemand waar je deze vind ? En mag dit ook achteraan op de helm geplakt worden i.p.v. achteraan op de brommer , want ik heb er geen plaats voor a. alvast. bedankt
-
Inazuma
Re: L-sticker waar teverkrijgen ?
Mag niet op de helm, is er nergens plaats op het (verplichte) spatbord achteraan ?Thumpstar50cceke schreef:En mag dit ook achteraan op de helm geplakt worden i.p.v. achteraan op de brommer , want ik heb er geen plaats voor
-
Wouter
-
Thumpstar50cceke
-
Stefan Peeters
- Administrator
Je hebt blijkbaar een probleem met het begrijpen van wat hierboven al gezegd werd
Dus: NEEN, de "L" mag NIET op je helm, ze MOET op je voertuig hangen.
2° Het voertuig :
d) moet op de achterzijde en op een duidelijk zichtbare plaats uitgerust zijn met het teken «L», waarvan het model is bepaald door de Minister;
Dus: NEEN, de "L" mag NIET op je helm, ze MOET op je voertuig hangen.
2° Het voertuig :
d) moet op de achterzijde en op een duidelijk zichtbare plaats uitgerust zijn met het teken «L», waarvan het model is bepaald door de Minister;
Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit
(J. Cruijff)
-
de rijprof
-
Metallicdeth
-
Stefan Peeters
- Administrator
Neen.Metallicdeth schreef:Tja, en als dat niet kan? Dan is de brommer niet geschikt als stagevoertuig?
Is het nu zo moeilijk om te volgen wat de wetgever voorschrijft?Metallicdeth schreef:Zolang de mensen kunnen zien dat je een leerling bent....
Er staat duidelijk dat de "L" op het voertuig moet bevestigd worden. Ook al zien de mensen dat er een "L" op je helm of op je rug hangt, je bent niet wettelijk in orde.
Iedereen is natuurlijk vrij om zijn zin te doen, maar dan komt er hier binnen een paar weken weer een post "ik heb een boete gekregen blablabla..."
Weten ze weer niet hoe dat komt...
Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit
(J. Cruijff)
-
Metallicdeth
Ik begrijp het wel hoor. Als je nou eindelijk een brommer / scooter mag kopen, je voorlopig rijbewijs haalt en er dan achter komt dat er nergens plaats is voor een L... dan baal je toch wel. Je kan moeilijk een andere brommer / scooter kopen. En oefenen zonder voertuig is ook weer zo lastig.xantingo schreef:Is het nu zo moeilijk om te volgen wat de wetgever voorschrijft?Metallicdeth schreef:Zolang de mensen kunnen zien dat je een leerling bent....
?
Ik zou toch ergens proberen een constructie te bedenken om je L ergens op te hangen.. desnoods met tape o.i.d.