Problemen...

Graag uw mening over deze website.
gast
Berichten: 1070
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:00

Problemen...

Bericht door gast »

Bij de oefenexamens verschijnen de afbeeldingen niet meer vanaf vragenreeks 4. Ook bij de ad Randum examens is dit het geval (vanaf het begin). Zelfs het groene tijdsbalkje komt er niet op. Technisch mankement? Hopelijk is het snel in orde, zodat ik kan verderoefenen voor mijn rijbewijs.

Groeten,
Maarten
Bertje
Berichten: 491
Lid geworden op: 03 apr 2006, 00:00
Locatie: Lier

Bericht door Bertje »

Ik heb hier geen probleem met de afbeeldingen. Misschien helpt het om je browser eens af te sluiten en terug te starten?
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Hier is alles OK.

Er zijn momenteel tientallen jongeren examen aan het doen. Ik krijg van anderen geel melding binnen.

Daarenboven zijn de gewone examens gehost bij TELENET en de ad randums bij HANTAI. Het zou moeten lukken dat beide servers tegelijkertijd een defect hebben.

Probleem ligt dus bij U.

Ik hoop voor jou dat je technisch probleem snel is opgelost.
BBB
Berichten: 594
Lid geworden op: 12 feb 2006, 00:00

Bericht door BBB »

Welke browser gebruik je gast? Is het Firefox?
Wellicht staan de instellingen van jouw browser zo dat bepaalde zaken zoals die groene balk geblokkeerd worden.
Kijk eens naar jouw instellingen de cookies en javascript.
Ook zou het kunnen dat je een stukje software mist. Ik weet het niet zeker maar het zou me niet verbazen als die balk afgedrukt wordt door &quotflash player&quot, een populair programmatje dat er oa voor zorgt dat je makkelijker animaties kan gebruiken op het Internet.
gast
Berichten: 1070
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:00

Bericht door gast »

Ik gebruikte Internet explorer, 't lag daaraan. Plugins enzo waren geïnstalleerd, mss omdat ik wijzigingen aan mijn beveiligingsniveaus had aangebracht. Ben student ICT en moest vanalles testen, vandaar. Bedankt voor het antwoord!
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Quote: Ik gebruikte Internet explorer, 't lag daaraan.
Ik ook en met I.E. gaat het perfect.
Behalve natuurlijk als je via je instellingen bepaalde scripts blokkeert.
Plaats reactie